In contextul in care piata muncii se transforma permanent, se modifica si calitatile si caracteristicile pe care trebuie sa le aiba managerii aflati la conducerea companiilor.
Schimbarile de comportament si cele tehnologice nu sunt vizibile doar in viata personala, ci si in cea profesionala. Doar pentru ca un manager a avut succes in trecut, nu inseamna ca va avea succes si in viitor. In scopul imbunatatirii modului de lucru, managerii din ziua de astazi trebuie sa detina cinci calitati esentiale, potrivit Forbes.
Sa vina in sprijinul angajatilor
Viitorul model de management consta in inlaturarea obstacolelor din calea angajatilor pentru a-i ajuta sa-si indeplineasca cu succes activitatile. In mod traditional, managementul era bazat pe ideea de frica, ordine si control. Daca inainte managerul comanda "Sari!", iar angajatul intreba "Cat de sus?", acum acesta trebuie sa sara impreuna cu angajatii.
Citeste mai multe despre Cinci calitati esentiale pe care trebuie sa le aiba un manager modern pe Ziare.com.