Romanian Youth Focus, o conferinta despre tineri si brandurile ale caror portofolii includ produse sau servicii pentru acest segment aflat in continua miscare, are loc in perioada 13-14 decembrie 2012, la Hotel Intercontinental.
La eveniment vor fi prezentate si dezbatute insight-urile care ajuta la o mai buna intelegere a tinerilor, la rentabilizarea costurilor de marketing dedicate segmentului pe care ei il reprezinta, inclusiv a investitiilor in canale relevante pentru comunicarea cu acestia.
Conferinta este structurata in 4 paneluri pe durata celor doua zile in care ne vor vorbi profesionisti din mai multe zone de expertiza: cercetare de piata, sociologie, psihologie, strategie de marketing, digital media, entertainement, creatie publicitara, publishing.
Printre invitati se numara Radu Bogdan (Managing Partner,Brennan Research & Consultants,Initiator si membru al platformeiYouth Monitor), Prof. Univ. Dr. Vintila Mihailescu (Seful Catedrei de Sociologie a Facultatii de Stiinte Politice din cadrul SNSPA, Contributor Youth Monitor), Alfred Dumitrescu (Managing Partner, Lighthouse Research & Marketing), Bogdan Theodor Olteanu (Managing Director, Bortun Olteanu), Teo (Stand Up Comedian).
Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul conferintei sunt:
* Profilul tinerilor romani: cine sunt, cum sunt, ce valori au, ce ii motiveaza
* Puncte de contact si elemente cheie in comunicarea cu tinerii: canale, influentatori, continut relevant pentru acestia
* Strategii de marketing si de comunicare de succes ilustrate cu studii de caz si cele mai bune practici din diferite domenii: tehnologie, servicii, moda, lifestyle, FMCG.
Ultima zi de inscriere este miercuri, 12 decembrie. Mai multe detalii despre program si inscrieri sunt prezentate pe site-ul conferintei.