Anul acesta pare ca va fi plin de nesiguranta: este an electoral, criza europeana continua si calendarul maias spune ca va veni sfarsitul lumii. In acest context, oamenii de afaceri au nevoie mai mult decat oricand de sfaturi care sa-i tina cu picioarele pe pamant.
In 2012, sunt anuntate carti de business extrem de interesate destinate managerilor care vor sa-si treaca firma peste perioada de criza, sa-si motiveze angajatii si sa profite mai mult de viata, in general.
Iata cele mai asteptate carti de business, conform CNBC.com.
"Cum iti vei masura viata"
Titlu original: How Will You Measure Your Life
Autor: Clayton Christensen, James Allworth si Karen Dillon Perez
Data aparitiei: mai 2012
Pret: 25,99 dolari
Christensen este vazut de foarte multi ca un guru al inovatiei. Cartile sale, mai ales "Dilema inovatorului", considerata una dintre cele mai influente din vremurile sale, sunt best-sellere care au transformat multi executivi si au salvat nenumarate afaceri.
Arta ascultarii: Stapaneste cel mai important instrument de afaceri
Titlu original: Power Listening: Mastering the Most Critical Business Skill of All
Autor: Bernard T. Ferrari
Data aparitiei: martie 2012
Pret: 25,95 dolari
Cunoastem cu totii vorba "Vorba multa, saracia omului", insa stim oare cat de important este sa asculti?
Jeffrey Immelt, presedintele si CEO al General Electric, a scris prefata acestei carti. "Sa stii sa asculti este cel mai subapreciat si subdezvoltat instrument de afaceri, mai ales in aceasta epoca plina de nesiguranta si schimbari rapide".
Indicele fricii
Titlu original: The Fear Index
Autor: Robert Harris
Data aparitiei: ianuarie 2012
Pret: 25,95 dolari
Cartea a avut un mare succes dupa ce a fost lansata, in toamna trecuta, in Marea Britanie. "Indicele fricii" este un thriller financiar care reuseste sa-si sperie cititorii si explica foarte bine cum isi castiga, de fapt, existenta managerii de fonduri de investitii.
Tine oamenii aproape: Singura cale de a face lucruri marete
Titlu original: Taking People With You: The Only Way to Make Big Things Happen
Autor: David Novak, presedinte si CEO al Yum!
Data aparitiei: ianuarie 2012
Pret: 25,95 dolari
Recunoscut ca unul dintre cei mai performanti CEO din lume, autorul David Novak conduce cea mai mare companie din domeniul restaurantelor, avand peste 1,4 milioane de angajati.
Acum, a scris o carte prin care vrea sa-i ajute pe manageri sa schimbe modul in care isi gestioneaza afacerile si viata.
Prefer sa conduc: Reteta unui lider legendar pentru obtinerea de putere, satisfactie si bucurie la munca
Titlu original: I'd Rather Be in Charge: A Legendary Business Leader's Roadmap for Achieving Pride, Power, and Joy at Work
Autor: Charlotte Beers
Data aparitiei: februarie 2012
Pret: 25,99 dolari
Numita "cea mai puternica femeie din publicitate", autoarea Charlotte Beers stie cat de greu este sa ajungi in top.
Beers a avut un inceput modest, ca cercetator la celebrul producator de orez Uncle Ben's, insa a reusit sa ajunga CEO a doua agentii multinationale de advertising si subsecretar de stat in SUA, sub conducerea lui Colin Powell.
Abundenta: Viitorul este mai bun decat iti imaginezi
Titlu original: Abundance: The Future is Better Than You Think
Autor: Peter H. Diamandis si Steven Kotler
Data aparitiei: februarie 2012
Pret: 26,99 dolari
Bombardati zilnic cu stiri despre incalzirea globala, criza financiara si cea alimentara, oamenii vad in culori cenusii viitorul. Insa, in cartea sa "Abundenta: Viitorul este mai bun decat iti imaginezi", autorul ofera o imagine indraznet de diferita si de optimista a zilelor care vor urma.