Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

ADN-ul antreprenorului modern de succes, radiografiat la Bucuresti Business Days

ADN-ul antreprenorului modern de succes, radiografiat la Bucuresti Business Days
In zilele de 10 si 11 decembrie 2014, 1500 de participanti si 150 de speakeri sunt asteptati la Bucuresti, la cel mai mare eveniment de business din acest an, Bucuresti Business Days, ce va avea loc la Centrul de Evenimente al Hotelului Caro.

Laszlo Pacso, fondator si coordonator proiecte Business Days, apreciaza ca, dintre cele patru regiuni in care se desfasoara evenimentele Business Days (Timisoara, Iasi, Cluj si Bucuresti), ultimele doua sunt cele mai propice astazi pentru a porni afaceri de la zero, in diverse domenii.

"Romania se afla pe penultimul loc in Europa in ceea ce priveste numarul de companii raportat la mia de locuitori (25 de companii la 1000 de locuitori).

Cauzele provin din slaba dezvoltare a culturii antreprenoriale, generata in primul rand de apetitul scazut pentru risc al romanilor, de lipsa unui sistem educational care sa incurajeze spiritul intreprinzator si cel de echipa, dezvoltarea de proiecte si implicarea voluntara a tinerilor in proiecte educationale de dezvoltare a acestor calitati, lipsa capitalului si reticenta bancilor de a finanta afaceri in faza de inceput, doar pe baza unui plan de afaceri.

Business Days isi propune sa completeze aceste carente si sa ii sustina pe participanti sa profite de oportunitatile oferite la acest moment de piata", a spus reprezentantul Business Days.

In urma interviurilor echipei Business Days cu antreprenori din toata tara, au fost extrase patru mari categorii de valori care se regasesc in combinatii, ponderi sau prioritati diferite la toti oamenii de afaceri de succes, fie ca vorbim de generatiile care au pornit pe calea antreprenoriatului imediat dupa Revolutia din 1989, fie ca vorbim de generatia nascuta din cenusa crizei financiare ce a inceput in 2008.

"Ne place sa spunem ca ele reprezinta ADN-ul de baza al businessman-ului modern, calit in noua paradigma economica, ADN in jurul caruia sunt construite evenimentele Business Days:

- inovatie, creativitate, adaptabilitate, flexibilitate, acceptarea schimbarii ca si constanta;
- pasiune, placerea pentru munca bine facuta, excelenta;
- determinare, perseverenta, rabdare, forta de a trece peste obstacole, rezistenta in fata provocarilor;
- progres, performanta, evolutie, productivitate, eficienta", spune Laszlo Pacso.

Temele alese pentru editia de la Bucuresti reflecta nevoile de dezvoltare ale antreprenorilor romani, asa cum au rezultat din intalnirile si studiile realizate de organizatori. Astfel, domeniile de interes ale antreprenorilor din zona de sud-est a tarii sunt: vanzarile / negocierea, networkingul, comunicarea, maketingul de produs, excelenta in relatia cu clientii, social media, managementul echipelor si leadership", a spus Bogdan Comanescu, director general Accelera.

Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati care au un cuvant de spus in lumea afacerilor, precum Alain Cardon, Giorgio Fabbri, Marius Ghenea, Felix Patrascanu, Elena Badea, Kemal Apaydin, Dragos Petrescu, Dragos Anastasiu, Iulian Stanciu, Cristina Batlan, Laurentiu Ispir, Marcin Wojcicki, Felix Daniliuc, Silviu Hotaran, Amalia Sterescu, Paul Renaud, Liviu Stoleru, Ruxandra Hurezeanu, Dan Berteanu, Andy Szekely, Mario Bruhlmann, Alexandru Lapusan si multi altii.

In cadrul Bucuresti Business Days, va fi lansat cel de-al patrulea numar al revistei Business Days Magazine, care va reuni povestile unora dintre cei mai de succes antreprenori din Romania, precum si analize si tendinte de ultima ora care dicteaza evolutia afacerilor.

Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc pe pagina evenimentului.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2766 ori