Compania alimentara Kraft Foods, ce va prelua grupul britanic Cadbury Plc, si-a sporit profitul in al patrulea trimestru, pe fondul cresterii vanzarilor din Europa si din pietele emergente, relateaza Bloomberg, citat de NewsIn.
Profitul net a avansat la 710 milioane dolari, sau 48 centi/actiune, de la 178 milioane dolari, sau 12 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului precedent, cand costurile cu disponibilizarile si eliminarea unor linii de produse au afectat profitul.
Analistii estimau un profit de 44 centi/actiune, potrivit datelor Bloomberg.
Vanzarile Kraft Foods Europe au crescut cu 8%, in timp ce vanzarile din pietele emergente au avansat cu 11%.
Veniturile totale au crescut cu 3,2%, la 11 miliarde dolari, in ton cu estimarile analistilor.
Preluarea grupului Cadbury va face din Kraft cel mai mare producator de dulciuri din lume, iar grupul a anuntat ca va deveni astfel lider pe pietele emergente.