Yum! Brands, compania din spatele lantului de fast-food-uri KFC, a inregistrat anul trecut o crestere de 10 procente a profiturilor globale, cu toate ca a pierdut teren pe piata americana, in urma publicitatii negative din jurul magazinelor Taco Bell care a dus la un declin de peste 52 de milioane de dolari al veniturilor de anul trecut.
Profiturile mari ale companiei pot fi explicate de succesul lantului KFC care in China a depasit competitorul McDonalds's, ajungand sa aiba in jur de 3.200 de restaurante (cu 2.100 mai mullte decat McDonalds's).
Publicatia americana Business Insider a realizat o scurta trecere in revista pentru a explica traseul parcurs de KFC si succesul inregistrat pe piata chineza.
In 1940, colonelul Harland Sanders incepe sa foloseasca o friteuza sub presiune pentru a praji puiul mai repede si a-si spori profiturile.
Doisprezece ani mai tarziu se deschide prima franciza Kentucky Fried Chicken in orasul Salt Lake din statul american Utah.
In 1964, Sanders vinde lantul de restaurante, care numara la vremea aceea 600 de francize, pentru suma de doua milioane de dolari (astazi, echivalentul a 14,7 milioane de dolari).