Ion Tiriac desemnat cel mai bun 'Om de afaceri' la Gala 'Zece pentru Romania'

Sambata, 15 Decembrie 2007, ora 02:17
2052 citiri
Ion Tiriac desemnat cel mai bun 'Om de afaceri' la Gala 'Zece pentru Romania'

Ion Tiriac este castigatorul categoriei "Oameni de afaceri" la Gala "Zece pentru Romania", organizata de Realitatea TV, urmat de George Becali pe locul doi si de Silviu Prigoana, pe locul al treilea.Locul patru in clasament la categoria "Oameni de afaceri" a fost ocupat de Ilie Nastase, locul cinci, de Irinel Columbeanu, sase de Dinu Patriciu, sapte de Cristian Tantareanu, locul opt de Adrian Porumboiu, noua de Dan Voiculescu si zece, de George Copos.

In cadrul editiei de anul trecut a proiectului "Zece pentru Romania" nu a fost inclusa si categoria Oameni de afaceri. La editia de acum doi ani a proiectului, pe locul intai s-a clasat tot Ion Tiriac, pe locul doi, tot Gigi Becali, pe trei, Ilie Nastase, pe locul patru, Cristian Tantareanu, pe cinci, George Copos, pe locul sase, Adrian Porumboiu, pe sapte, Dinu Patriciu, pe locul opt, fratii Micula, pe noua, Viorel Catarama, iar pe locul zece s-a clasat Irinel Columbeanu.

In cadrul Galei "Zece pentru Romania", care se desfasoara vineri la Ateneul Roman din Bucuresti, sunt acordate premii la categoriile "Politicieni", "Tineri politicieni", "Ministri", "Parlamentari", "Analisti politici", "Jurnalisti", Oameni de afaceri", "Interpreti vocali", "Actori" si "Sportivi". Invitatul special al editiei din acest an este laureatul Premiului Nobel pentru Pace si fostul secretar de stat al SUA Henry Kissinger. La editia din 2006 a Galei "Zece pentru Romania" a participat fostul cancelar german Helmuth Kohl.

Proiectul "Zece pentru Romania", aflat la cea de-a treia editie, se intinde pe o perioada de zece ani si reprezinta o cercetare sociologica, proiectata si finantata de Realitatea TV, prin care postul de televiziune isi propune sa identifice si sa recunoasca la nivel national cele mai valoroase personalitati ale momentului. Cercetarea sociologica s-a desfasurat in doua etape.

Etapa I s-a desfasurat in perioada 20 - 31octombrie 2007, pe un esantion de 3.485 respondenti, cu o marja de eroare de +/- 1,6% si cu un nivel de incredere de 95%. Cea de-a doua etapa a cercetarii s-a desfasurat in perioada 16 - 30 noiembrie2007, pe un esantion de 3342 de respondenti, cu o marja de eroare de +/- 1,7% si cu un nivel de incredere de 95%.

Demersul sociologic este realizat dintr-o dubla perspectiva, cea a membrilor breslei cercetate si cea a opiniei publice, iar cercetarea sociologica este facuta de patru institute de sondare a opiniei publice, INSOMAR, IMAS, TNS - CSOP si CURS. Realitatea TV investeste in acest proiect 5 milioane de euro.

<b>Bloombiz</b>
(Sursa: <a href=http://www.newsin.ro/ target=_blank>NewsIn</a>)

<b>Bloombiz.ro Newsletter </b>
Aboneaza-te la <a href=http://newsletter.vodanet.ro/gateway/?a=YT1CbG9vbWJpel8xMiZiW109aW5mb2Jsb29tYml6XzE4 target=_blank>newsletter-ul infoBloombiz</a> ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.