Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Internetics incurajeaza dezvoltarea publicitatii online

Internetics incurajeaza dezvoltarea publicitatii online

Bugetele dedicate publicitatii online incep sa creasca pe masura ce advertiserii vor fi din ce in ce mai bine informati in legatura cu beneficiile acestui mediu. Tocmai din acest motiv, Internetics va oferi comunitatii de marketing si comunicare o imagine cat mai completa a continutului online.

"In primul rand, oamenii de marketing sunt oameni de cifre si inca nu exista destule demonstratii coerente ale eficientei campaniilor online. In al doilea rand nu exista structuri in cadrul departamentelor de marketing care sa inteleaga potentialul acestui mediu. Si nu in ultimul rand companiile care livreaza strategii si creatie online nu au investit suficient in educarea pietei si inca nu au resursele sa livreze campanii puternice care sa legitimize acest mediu cu un potential enorm", afirma Razvan Matasel - Deputy Managing Director & Head of Planning Leo Burnett si membru al juriului Internetics Web Promo.

Solutia pe care Internetics isi propune sa o ofere este incurajarea dezvoltarii unei comunitati a specialistilorin online care sa cuprinda si sa aduca cat mai aproape de Internet oameni de marketing din companii.

Cu ocazia evenimentelor care vor avea loc in perioada 31 octombrie - 1 noiembrie, Internetics va reuni in timpul seminariilor, dar si la Gala de premiere, nu numai programatori web, designeri web, programatori, agentii specializate in web design, web development, ci si publisheri online, agentii si regii media, antreprenori online, advertiseri, divizii de interactiv ale agentiilor de publicitate si agentii de publicitate.

Internetics este singurul festival din Romania care a fost creat pentru a premia industria online, cu tot ceea ce cuprinde ea - creatori, utilizatori, clienti, si a ajuns anul acesta la cea de-a saptea editie.

Internetics este un proiect al Millenium Communications, companie care a fost infiintata in anul 1998, ca o agentie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.

<b>Bloombiz</b>

<b>Bloombiz.ro Newsletter </b>

Aboneaza-te la <a href=http://newsletter.vodanet.ro/gateway/?a=YT1CbG9vbWJpel8xMiZiW109aW5mb2Jsb29tYml6XzE4 target=_blank>newsletter-ul infoBloombiz</a> ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.


Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1036 ori