Profitul net al Yahoo a crescut cu 50,8% in trimestrul al doilea, la 213,3 milioane de dolari, peste estimarile analistilor, insa veniturile au fost sub asteptari, din cauza scaderii cheltuielilor companiilor pe publicitate, determinand scaderea actiunilor companiei cu peste 6%, transmite Reuters.
Veniturile sub asteptari ridica noi semne de intrebare in privinta eforturilor Yahoo de a-si consolida trendul de crestere a vanzarilor, dar si in ceea ce priveste situatia de pe piata publicitatii pe internet.Desi compania a reusit sa-si imbunatateasca atat profitul, cat si marja de castig, investitorii si directorii s-au concentrat pe partea de venituri.
Directorul general al Yahoo, Carol Bartz, a declarat ca principalul obiectiv al companiei este majorarea veniturilor, strategia fiind de a adauga tot mai multe servicii video si de socializare online pentru a atrage cat mai multi utilizatori.
Veniturile totale ale Yahoo au crescut usor in trimestrul al treilea fata de aceeasi perioada a anului trecut, de la 1,57 miliarde de dolari la 1,6 miliarde de dolari, iar profitul net a urcat de la 141,4 milioane de dolari la 213,3 milioane de dolari.
Venitul net insa, care exclude vanzarile derulate impreuna cu site-uri partenere, a fost de 1,13 miliarde de dolari, in timp ce analistii estimau 1,16 miliarde de dolari.
Actiunile Yahoo au scazut cu 6,1% in tranzactiile futures derulate pe piata Nasdaq dupa inchiderea sedintei de marti si prezentarea rezultatelor.