Twitter a transmis, marti, ca adresele de e-mail si numerele de telefon incarcate de utilizatori pentru a raspunde cerintelor de securitate ale paltformei au fost folosite ... "din neatentie" in scopuri publicitare.
Reteaua de micro-blogging a spus ca eroarea a fost indreptata incepand din 17 septembrie, insa nu a precizat si cati utilizatori au fost afectati, conform Reuters.
"A fost o greseala si ne cerem scuze", a transmis compania intr-o postare.
Majoritatea companiilor care au retele de socializare, inclusiv Twitter si Facebook, s-au confruntat in ultima vreme cu presiuni din partea utilizatorilor, dar si autoritatilor de reglementare la nivel global, cu privire la modul in care platformele lor gestioneaza datele utilizatorilor.
Twitter a explicat ca atunci cand agentii de publicitate si-au incarcat listele de marketing, este posibil ca unii utilizatori sa se fi potrivit cu persoanele de pe lista lor, bazandu-se pe e-mailul sau numarul lor de telefon.
Aceste date au fost furnizate de detinatorii de conturi pe Twitter, pentru a raspunde cerintelor de securitate ale paltformei.
Insa, compania a spus ca la aceste informatii nu au avut acces parti terte, dar utilizatorii au fost expusi la publicitate targetata.
Vezi si Twitter recunoaste ca a folosit din 2018 datele utilizatorilor fara acordul acestora
A.D. ...citeste mai departe despre "Twitter recunoaste ca a folosit datele personale ale utilizatorilor in scopuri publicitare... din neatentie" pe Ziare.com
Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.