Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Tuborg Romania si-a deschis birou de presa online

Tuborg Romania si-a deschis birou de presa online

Producatorul de bere Tuborg Romania si-a lansat un birou de presa pe internet, informeaza un comunicat de presa al agentiei de consultanta in comunicare online Selenis

Prin intermediul biroului de presa, jurnalistii pot opta sa fie anuntati in timp real despre comunicatele sau anunturile importante ale companiei. Ei pot urmari evolutia in timp a performantelor financiare ale acesteia, investitiile facute, produsele pe care le lanseaza sau cotele lor de piata. De asemenea, isi pot documenta mai bine articolele prin intermediul kit-urilor de presa multimedia. Nu in ultimul rand, pentru a-si ilustra materialele, au la dispozitie fotografii la calitate de print.

"Activitatea unui PR Manager presupune o relatie foarte stransa cu jurnalistii. Iar viteza de raspuns la solicitarile lor este un factor de succes. De aceea, am vrut sa elimin situatiile in care, din motive obiective, imi e dificil sa le dau feed-back in timp util. Un alt aspect pe care am vrut sa-l rezolv este cel al fotografiilor de care au nevoie pentru a-si ilustra articolele. Daca acestea sunt trimise pe email, la rezolutie de tipar, risca sa le blocheze casuta postala", a declarat Alina Bratu, PR Manager la Tuborg Romania.

Un birou de presa online este un site separat sau o sectiune din site-ul unei companii, destinata special jurnalistilor.

Desi o companie poate publica informatii despre cum este organizata sau despre produsele sale si in alte parti ale site-ului corporate, acestea vor fi prezentate in asa fel incat sa corespunda intereselor de informare ale mai multor publicuri, in principal clienti sau investitori. In schimb, intr-un birou de presa online, informatiile trebuie sa fie special gandite pentru nevoile jurnalistilor.

Spre exemplu, jurnalistii vor sa citeasca un profil de companie si rapoarte despre performantele ei financiare scrise intr-un limbaj jurnalistic, si nu unul tehnic. Atunci cand realizeaza materiale de analiza a unei piete, cum ar fi piata berii, ei au nevoie de informatii despre produse, care difera de cele dintr-o pagina pentru consumatori. Intr-un astfel de caz, nu sunt utile sloganele de marketing, ci datele obiective despre: cota de piata, categoria din care face parte produsul, pozitionarea de brand, concentratia de alcool etc.

De asemenea, atunci cand vor sa ia o pozitie de la un reprezentant al companiei, pe un anumit subiect, jurnalistii sunt interesati de CV-ul acestuia si de autoritatea lui referitoare la acel subiect. In plus, mai ales presa de afaceri obisnuieste sa publice si fotografii la calitate de print ale persoanelor intervievate. De aceea, un birou de presa online ar trebui sa le puna la dispozitie si astfel de fotografii.

Nu in ultimul rand, pentru a verifica credibilitatea unor afirmatii ale companiei, unui jurnalist ii este util sa afle ce au scris alte publicatii, in trecut, despre acelasi subiect. De aceea, un birou de presa ar trebui sa ofere si o arhiva a aparitiilor in presa ale companiei.

Biroul de presa al Tuborg poate fi vizitat la adresa www.tuborg.pressroom.ro .

<b>Bloombiz.ro Newsletter </b>

Aboneaza-te la <a href=http://newsletter.vodanet.ro/gateway/?a=YT1CbG9vbWJpel8xMiZiW109aW5mb2Jsb29tYml6XzE4 target=_blank>newsletter-ul infoBloombiz</a> ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1595 ori