Serviciul de informatii privind abonatii, disponibil prin apelarea numarului 118800

Marti, 17 Noiembrie 2009, ora 12:11
2635 citiri
Serviciul de informatii privind abonatii, disponibil prin apelarea numarului 118800

Compania InfoClick, in asociere cu Newsphone Hellas (Grecia), a lansat, la 31 octombrie, registrul abonatilor si serviciul de informatii privind abonatii, disponibile non-stop, prin apelarea numarului national scurt 118800.

"Pentru prima oara, romanii au acces la un serviciu universal al abonatilor de telefonie prin apelarea numarului national scurt 118800, care ofera datele actualizate ale abonatilor persoane fizice, companii si institutii publice, 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. In plus, la cerere, acestia pot beneficia gratuit de suport pentru identificarea unor informatii suplimentare despre numerele solicitate", a declarat, marti, directorul general al InfoClick, Kostas Papadopoulos, potrivit Mediafax.

Registrul abonatilor cuprinde cea mai extinsa baza de date din Romania, incluzand detaliile de contact ale utilizatorilor privati si ale companiilor (inclusiv utilizatorii de cartele preplatite), care accepta acest lucru.


Datele abonatilor includ numere de telefon, din reteaua nationala fixa sau mobila, numere de fax si alte detalii de identificare, precum adresa postala.


Registrul abonatilor este disponibil si in format electronic pe www.118800.com.ro.


Numarul national scurt 118800 este un numar scurt pentru servicii de informatii, armonizat la nivel european conform legislatiei si planului national de numerotatie din Romania.


El a adaugat ca, in viitorul apropiat, InfoClick va introduce noi servicii cu valoare adaugata.


Prezent la eveniment, presedintele Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), Catalin Marinescu, a afirmat ca, in orice moment, cetatenii pot sa isi verifice datele din registrul complet al abonatilor de telefonie, sa solicite rectificarea, eliminarea sau introducerea datelor lor de contact in registrul abonatilor in mod gratuit.


"Mai mult, sfatuiesc toti utilizatorii retelelor de telefonie, fie ele mobile sau fixe, abonati sau utilizatori de cartele preplatite, sa isi intrebe furnizorul despre acest registru si despre situatia lor. Ar trebui sa fie interesate in primul rand companiile, pentru ca acum au la dispozitie un instrument eficace si gratuit prin intermediul caruia pot fi gasite de clienti sau parteneri de afaceri", a spus Marinescu.


Societatea Infoclick a fost infiintata in 2008 cu scopul de a activa pe piata de informatii telefonice privind abonatii.


In iunie 2009, in urma analizei ofertelor depuse in cadrul a doua proceduri de licitatie pentru punerea la dispozitia utilizatorilor a unui serviciu de informatii privind abonatii si a unui registru al abonatilor, InfoClick a fost desemnata de ANCOM ca furnizor de serviciu universal in Romania.


Infiintata in Grecia in 1995, Newsphone Hellas dezvolta si furnizeaza servicii cu valoare adaugata care se adreseaza atat consumatorului final cat si companiilor, disponibile prin majoritatea canalelor de comunicare precum voce, SMS, MMS, e-Commerce, WAP si altele.

 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#telefonie, # ancom, # informatii, # numar , #Stiri Internet