Online-ul, El Dorado al publicitatii?

Luni, 06 Aprilie 2009, ora 19:38
1994 citiri
Online-ul, El Dorado al publicitatii?

"Din pacate, campaniile pe internet sunt atat de ieftine incat cred ca, in criza, clientii care vor taia din bugetele de publicitate, vor taia bugetele din online intai. Nu se vor uita cat sunt de eficiente cifrele mici. Vor taia pentru ca e prea ieftin!", a declarat Bogdan Naumovici, CEO 23 Communication Ideas, in cadrul emisiunii From the Top.

Cat de mult cred publicitarii in puterea internetului?

"Puterea online-ului e un lucru incontestabil. Problema este cat e de convingator. Lucrul acesta nu se va obtine decat prin educatie, care nu inseamna organizarea de seminarii, ci poate mai mult puterea exemplului. Daca vor exista suficiente case study-uri, atunci vor capata incredere", considera Alina Simpetru, Managing Partner TBWA/Merlin.

"Internetul nu este o alternativa, nu va inlocui publicitatea traditionala. Este mai degraba un element complementar celorlalte medii si solutii de transmitere a unui mesaj, dar va produce recalibrari, realinieri", considera si Radu Miu, CEO Mercury 360.

Aflati mai multe urmarind partea a 3-a a emisiunii From the Top

#bugete, #clienti, #criza, #online, #publicitate , #Stiri Internet