Ministerul Comunicatiilor a anulat licitatia pentru portalul e-Romania

Miercuri, 19 August 2009, ora 15:24
1140 citiri
Ministerul Comunicatiilor a anulat licitatia pentru portalul e-Romania

Ministerul Comunicatiilor a reluat licitatia pentru dezvoltarea portalului e-Romania, estimat la 42,02 milioane de lei, fara TVA, dupa ce, in luna iulie, prima procedura a fost anulata, pe motiv ca documentatia necesita modificari majore de continut fara de care licitatia ar fi fost afectata.

Termenul limita pentru depunerea si deschiderea ofertelor este 1 octombrie. Anterior, ofertele trebuiau depuse pana joi, 20 august, precizeaza Mediafax.

"Trecerea la guvernarea electronica (e-Government) si realizarea dezideratului unei «administratii fara hartii» reprezinta o prioritate a Guvernului pentru atingerea obiectivelor de modernizare a administratiei publice.

Administrarea si promovarea informatiilor si serviciilor publice prin intermediul mijloacelor electronice conduce la o puternica debirocratizare a procesului administrativ, la o reducere a costurilor si eficientizarea utilizarii fondurilor publice, la scaderea semnificativa a actelor de coruptie", se arata in anuntul de participare.

Contractul se va derula pe o perioada de 45 de luni si implica achizitionarea de servicii de programare, consultanta si asistenta software, precum si de dezvoltare de software personalizat, alaturi de servicii de reconversie de date si console.

Anterior, Ministerul Comunicatiilor intentiona sa achizitioneze echipamente hardware, aplicatii software si sisteme informatice, solutii antivirus, precum si servicii de programare si de consultanta.

Institutia a lansat la 7 iulie, o prima licitatie, pe care insa a anulat-o peste cateva zile, la 10 iulie, anuntand ca "documentatia de atribuire necesita modificari majore de continut fara de care procedura de atribuire ar fi afectata".

Criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoas? din punct de vedere economic.

Portalul e-Romania face parte din Strategia Nationala Romania Digitala - e-Strategie pentru o Societate Informationala, care cuprinde 14 sectiuni, printre care Strategia Nationala pentru Broadband, Strategia Nationala de trecere la Televiziunea Digitala, Administratia Publica Minimala sau Strategia Nationala pentru Serviciul Universal.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#comunicatii, #e, #minister, #portal, #romania , #Stiri Internet