Internectis: "Redescopera Romania" cea mai premiata campanie online

Miercuri, 30 Noiembrie 2011, ora 13:14
1979 citiri
Internectis: "Redescopera Romania" cea mai premiata campanie online

Internetcis, festivalul care premiaza cele mai bune campanii interactive si de social media, site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare, a premiat marti castigatorii, carora le-a acordat 29 de trofee.

Competitia Internetics de anul acesta a reunit 232 de lucrari si 47 de agentii participante in cele trei categorii de concurs: Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, Best Use Of si Campanii Interactive.

Agentiile care au urcat pe scena sunt: Create Direct, Discovery Romania, GreenPixel, H Media, Headvertising, Hyperactive, iLeo, Kaleidoscope, Kinecto, McCann Erickson, MRM Worldwide, Odyssey Communication, Senior Interactive, Smile Media, The Geeks si Universal McCann Romania.

Juriul a acordat, in total, 29 de trofee pentru branduri precum: Branduri premiate: Always, British American Tobacco, Create Direct (auto-promovare), Discovery Channel, Efix, Groupama, Kinder Surprise, Medlife, Orange, Petrom, Pilot Frixion, ROM Autentic, Savana, Tuborg.

Cele mai multe premii au fost obtinute de iLeo, care au acumulat cele mai multe puncte din competitie si au primit distinctia "Agentia Anului 2011".

Cele mai premiate proiecte

Cele mai premiate proiecte din competitie au fost "Redescopera Romania", dezvoltata de iLeo pentru Petrom, cu sase premii, "American ROM", semnata de MRM Worldwide, McCann Erickson & Universal McCann Romania, cu trei premii, dintre care Aurul la categoria Campanii Interactive si "Povestea Kinder Surprise", realizata de Hyperactive, cu trei premii, dintre care un Bronz la categoria Siteuri, Micrositeuri si bloguri de promovare si premiul special pentru Webdesign.

La nou-intodusa sectiune Best Use of Mobile, premiul a fost revendicat de iLeo, cu aplicatia mobila dezvoltata pentru campania Redescopera Romania pentru Petrom.

In cadrul Galei, Petrom a obtinut si trofeul Webvertiserul Anului, desemnat prin vot secret de catre membrii Asociatiei IAB Romania.

Lista de castigatori Internetics 2011:

SITE-URI, MICROSITE-URI sI BLOGURI DE PROMOVARE

Sectiunea: FMCG - Mancare

Nume lucrare: American ROM

Autor: MRM Worldwide

Client: Kandia Dulce

Brand: ROM Autentic

Nume lucrare: Povestea Kinder Surprise

Autor: Hyperactive

Client: Ferrero Romania

Brand: Kinder Surprise

Sectiune: FMCG - Bautura

Nume lucrare: Tuborg Party Manager

Autor: Kinecto

Client: URBB

Brand: Tuborg

Sectiune: Telecomunicatii

Nume lucrare: Scrie pe cer

Autor: Senior Interactive

Client: Orange Romania

Brand: Orange

Sectiune: Bunuri Durabile

Nume lucrare: Site www.savanaculoare.ro

Autor: GreenPixel

Client: Fabryo Corporation

Brand: Savana

Sectiune: Arta, cultura, media si divertisment

Nume lucrare: Shark Week

Autor: H Media si Discovery Romania

Client: Discovery Romania

Brand: Discovery Channel

Sectiune: Sanatate

Nume lucrare: MedLive.ro - in direct cu medicii

Autor: Smile Media

Client: Medlife

Brand: Medlife

Sectiune: Actiuni de caritate, politica si servicii publice

Nume lucrare: Fabrica De Contrafacere

Autor: Kaleidoscope

Client: British American Tobbaco

Brand: British American Tobbaco

Sectiune: Altele

Nume lucrare: Redescopera Romania

Autor: iLeo

Client: Petrom OMV SA

Brand: Petrom

BRONZ

Nume lucrare: Povestea Kinder Surprise

Autor: Hyperactive

Client: Ferrero Romania

Brand: Kinder Surprise

ARGINT

Nume lucrare: MedLive.ro - in direct cu medicii

Autor: Smile Media

Client: Medlife

Brand: Medlife

AUR

Nume lucrare: Redescopera Romania

Autor: iLeo

Client: Petrom OMV SA

Brand: Petrom

Premiu special de Web Design - ales dintre lucrarile categoriei Site-uri, Microsite-uri si Bloguri de promovare

Nominalizari:

pilotfrixion.ro

Autor The Geeks

Client Dacris

Brand Pilot Frixion

Povestea Kinder Surprise

Autor: Hyperactive

Client: Ferrero Romania

Brand: Kinder Surprise

zilesinopti.ro

Autor: The Geeks

Client: Zile si Nopti

Brand: Zile si Nopti

Castigator:

Povestea Kinder Surprise

Autor: Hyperactive

Client: Ferrero Romania

Brand: Kinder Surprise

BEST USE OF

Best use of Viral

Nume lucrare: Efix de la un cal putere in sus

Autor: Odyssey Communication

Client: Rompetrol

Brand: Efix

Best use of Banners

Lucrarea castigatoare a fost mutata in aceasta sectiune de la FMCG Non food din categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare.

Lucrare: pilotfrixion.ro

Autor The Geeks

Client Dacris

Brand Pilot Frixion

Best use of e-mail marketing

Lucrare: Colind de Craciun

Autor Create Direct

Client Create Direct

Brand Create Direct

Best use of social media

Nume lucrare: Redescopera Romania

Autor: iLeo

Client: Petrom OMV SA

Brand: Petrom

Best use of mobile

Nume lucrare: Redescopera Romania

Autor: iLeo

Client: Petrom OMV SA

Brand: Petrom

CAMPANII INTERACTIVE

FMCG - Mancare

Nume lucrare: American ROM

Autori: MRM / McCann Erickson / Universal McCann Romania

Client: Kandia Dulce

Brand: ROM Autentic

FMCG - Bautura

Nume lucrare: Tuborg Party Manager

Autor: Kinecto

Client: URBB

Brand: Tuborg

FMCG Non Food

Nume lucrare: 28 de zile

Autor: iLeo

Client: Procter & Gamble

Brand: Always

Servicii Financiare si Real Estate

Nume lucrare: Tu cum vezi lumea in 2015?

Autor: Kinecto

Client: Groupama

Brand: Asigurarea cu investitie 5 Plus Groupama

Arta, cultura, media si divertisment

Nume lucrare: Oricine poate fi erou

Autori: Discovery, Headvertising, H Media

Client: Discovery Romania

Brand: Discovery Channel

Actiuni de caritate, politica si servicii publice

Nume lucrare: Fabrica De Contrafacere

Autor: Kaleidoscope

Client: British American Tobbaco

Brand: British American Tobbaco

Altele

Nume lucrare: Redescopera Romania

Autor: iLeo

Client: Petrom OMV SA

Brand: Petrom

BRONZ

Nume lucrare: Tu cum vezi lumea in 2015?

Autor: Kinecto

Client: Groupama

Brand: Asigurarea cu investitie 5 Plus Groupama

ARGINT

Nume lucrare: Redescopera Romania

Autor: iLeo

Client: Petrom OMV SA

Brand: Petrom

AUR

Nume lucrare: American ROM

Autori: MRM / McCann Erickson / Universal McCann Romania

Client: Kandia Dulce

Brand: ROM Autentic

Webvertiserul Anului

Petrom

Agentia Anului

iLeo

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Utilizatorii TikTok, remunerați pentru timpul petrecut vizionând videoclipuri. Cum funcționează
Utilizatorii TikTok, remunerați pentru timpul petrecut vizionând videoclipuri. Cum funcționează
Rețeaua de socializare TikTok, operată de gigantul chinez ByteDance, și-a extins portofoliul în Europa prin lansarea aplicației TikTok Lite în Franța și Spania. Noua versiune promite o...
#cele mai bune websiteuri, #internetics, #social media, #webdesign , #Stiri Internet