Cum sa folosesti blogul pentru a-ti promova business-ul

Vineri, 29 Ianuarie 2010, ora 17:59
1891 citiri
Cum sa folosesti blogul pentru a-ti promova business-ul

Un blog bine pus la punct poate atrage audienta loiala care sa puna la comun expertize, informatii si idei. In acelasi timp, ea va amplifica imaginea companiei si brandului tau. 

Iata patru modalitati de a "construi" un blog folositor afacerii:

Leaga prietenii cu consumatorii

Promoveaza o companie, un produs sau un serviciu realizand o identintate online, printr-un blog care ofera sectiuni de tipul "Cum sa…", sectiuni cu stiri si alte informatii de interes pentru consumatori.

Pe blog, vizitatorii pot sa posteze declaratii, sa ofere feedback, sa adreseze intrebari si comentarii sau chiar sa participle la sondaje.

Folosind o abordare informala si nu una axata pe vanzare, o companie poate interactiona cu consumatorii, primind un feedback util.

Astfel se poate construi o audienta online care intr-un final poate fi directionata catre site-ul principal al companiei sau chiar magazinul de retail.

Asigura o relatie cu clientii de exceptie

Suplimenteaza suportul tehnic si serviciul pentru clienti cu un forum unde consumatorii pot adresa deschis intrebari.

In timp ce angajatii pot actualiza si mentine acest tip de blog, utilizatorii il vor umple cu diferite comentarii.

Comentariile vor genera noi intrebari si astfel se poate dezvolta interactiunea pe blog.

Daca este realizat corect, acest tip de blog poate reduce dramatic costurile suportului tehnic personalizat si cele pentru servicii clienti.

Verifica sectiunea de comentarii pentru a identifica utilizatorii care isi posteaza frecvent opinia pe blog.

Acestia pot fi recrutati drept bloggeri si pot imbogati continutul blog-ului, de-a lungul timpului.

Pot fi chiar desemnati sa gazduiasca anumite thread-uri pentru a incuraja dialogul pe teme ce necesita un moderator.

Sporeste credibilitatea companiei tale

Blogul este unealta ideala pentru a te pozitiona in domeniul tau impartasindu-ti gandurile, cunostintele, experienta si perspicacitatea.

Dobandind statutul de expert, potentialul de castig al companiei va spori. In consecinta iti va fi mult mai usor sa lansezi un job, o promotie si chiar sa atragi noi clienti.

Expune-te din ce in ce mai mult

Convinge din ce in ce mai multi bloggeri sa scrie despre compania ta.Expunerea si legitimarea companiei va creste odata cu publicarea articolelor.

De asemenea, cu ajutorul blogului, este de multe ori mai rapid si mai facil pentru un business sa obtina content listat pe majoritatea motoarelor de cautare, spre deosebire de "traditionalul" website.

Inainte de a investi timp si bani, defineste clar scopurile si obiectivele blogului tau.

Identifica elementele care vor scoate in evidenta blogul si asigura-te ca ai suficiente resurse pentru a mentine continutul mereu actualizat in viitor.

In continuare, cauta sa gasesti o modalitate de a genera un flux constant de trafic si de a construi audienta blogului.

Promovarea intr-un mod creativ intr-un mediu in continua evolutie este esentiala pentru cladirea audientei.

Unul din cele mai intalnite motive pentru care bloggerii esueaza este impresia suprarealista despre usurinta si rapiditatea cu care se obtine trafic pe un blog nou-aparut. 

#blog, # business, # audienta, # promovare , #Stiri Internet