Cum cumpara IT-istii bijuterii cu diamante?

Miercuri, 30 August 2017, ora 09:00
1245 citiri
Cum cumpara IT-istii bijuterii cu diamante?

Chiar daca sunt considerati o "casta", cei care activeaza in IT sunt niste oameni foarte normali, pana la urma. Iubesc tehnologia si tot ce are ecran si tastatura dar, cand e vorba de shopping... sunt aproape ca noi, ceilalti.

Povestea se aplica atunci cand vorbim de bunuri de larg consum, mai putin cand avem de a face cu achizitia de bijuterii din aur.

Poate ca, in primul rand, va intrebati daca oameniii astia chiar sunt cumparatori ai unor astfel de produse manufacturate. Raspunsul este da, sunt.

Le cumpara, le poarta, le daruiesc. Asa cum ziceam, sunt oameni care simt, la randul lor, nevoia de a se aprecia pe sine si de a-i aprecia pe altii.

O bijuterie din aur cu diamante este un drum perfect asfaltat catre a valoriza: sentimente, relatii si, de ce nu, bani. Sa nu uitam ca, de la un anumit nivel incolo, bijuteriile cu diamante sunt si o investitie financiara.

Cum ajunge un IT-ist intr-un magazin de bijuterii?

Ajunge cu masina, cu autobuzul sau cu metroul, daca este din Bucuresti. Sau, fiind IT-ist, sta, pur si simplu, in fata unui laptop sau telefon si cumpara o pereche de cercei ori un inel de logodna pentru persoana iubita.

Numai ca lucrurile sunt un pic mai nuantate, atunci cand intalnesti un brand care a fost capabil sa isi muleze business-ul dupa profilul clientului. Si devii curios.

L-am intrebat pe Lucian Constantinescu (Diamante.ro/FIRESQ) in ce masura se regaseste acest segment de cumparatori printre clientii brandului: "Peste 80% dintre clientii-barbati au joburi in IT sau industrii conexe. Sunt tineri, in jur de 30 de ani, cu venituri peste medie. Am observat ca au inceput sa devina foarte fideli dupa ce, in urma cu 4 ani, am implementat sistemul brick & click. Faptul ca oferim aceeasi experienta valoroasa atat la achizitia online cat si off-line a contat mult".

In principiu, un IT-ist nu are timp. Da, are bani, dar nu si timp. Atunci, face orice ca timpul pe care il are sa fie folosit eficient. Poate parea surprinzator ca o manufactura de bijuterii cu diamante 100% romaneasca a gandit si aplicat o metoda de business "de afara" dar a fost reteta succesului.

"Pentru cineva inconjurat mereu de servere si coduri de programare este mult mai familiar sa faca achizitia online. Doar ca nu vorbim de bijuterii ieftine si orice om vrea cat mai multa siguranta si prefera, de multe ori, magazinul fizic.

In magazinele FIRESQ clientul are la dispozitie tablete unde poate consulta oferta completa de bijuterii, sub indrumare ...citeste mai departe despre "Cum cumpara IT-istii bijuterii cu diamante?" pe Ziare.com

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#magazin bijuterii diamante , #Stiri Internet