Facebook face schimbari de cateva ori pe an. Doar uneori vine cu cate o fumigena care umple camera asta digitala de-un fum negru si inecacios. Asa s-a intamplat si acum, cand s-a starnit un fel de panica.
Spre final de septembrie scriam despre cum Zuckerberg este un om extrem de cinic. Sta cu ochii pe banii pe care Facebook ii genereaza cum sta un asistat social cu ochii pe pacanele. El se joaca cu miliarde, saracii cu zeci de lei. E o diferenta de volum, dar scopul final e acelasi: banii.
Cu acelasi cinism, fondatorul Facebook a spus intr-un mesaj public lacrimogen urmatoarele: "Vreau sa ma fac inteles: pe masura ce facem aceste schimbari, ma astept sa scada timpul pe care oamenii il petrec pe Facebook, dar si anumiti indicatori ai interactiunii".
Fie si acest citat si e suficient sa-ti dai seama ca e un mesaj inutil, care nu transmite nimic.
Afla dintr-o analiza pe larg ce se va schimba si nu se va schimba pe Facebook in 2018! ...citeste mai departe despre "Ce inseamna cu adevarat schimbarile pe care le anunta Facebook" pe Ziare.com