Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

AOL incepe sa dea semne de viata: Au crescut veniturile in T1

AOL incepe sa dea semne de viata: Au crescut veniturile in T1


AOL a inregistrat o crestere a veniturilor in primul trimestru din 2012, pana la 529 milioane de dolari si 22 de centi pe actiune, peste asteptarile analistilor.

Estimarile specialistilor prevedeau venituri de 527 de milioane de dolari si 7 centi pe actiune.

Profitul companiei a crescut cu 349%, pana la 21,1 milioane de dolari, de la 4,7 milioane de dolari, valoare inregistrata in perioada similara a anului trecut.
Divizia de publicitate AOL a inregistrat, de asemenea, o crestere a vanzarilor, de 5%, pana la 330,1 milioane de dolari, a cincea crestere consecutiva de la trimestru la trimestru, potrivit Venture Beat.

Acest lucru, spun specialistii, indica faptul ca Tim Armstrong si strategia sa de a transforma compania intr-o putere media si de publicitate functioneaza.

Veniturile generate din publicitatea online catre consumatorii obisnuiti au scazut cu 1%, pana la 118,9 milioane de dolari in primul trimestru, de la 120 de milioane de dolari, valoare inregistrata in perioada similara a anului trecut.

"AOL este o companie mult mai puternica astazi decat cu un an in urma si a inceput 2012 prin cresterea veniturilor generate din publicitate, reusind sa-si scada cheltuielile si sa-si imbunatateasca profitul operational", a declarat Armstrong.

AOL a cheltuit in perioada 2009-2011 peste 667 milioane de dolari pe achizitii. Printre companiile cumparate de giantul online se numara Emurse, Patch Media, Going, 5min Media, TechCrunch si Huffington Post. Pentru TechCrunch, AOL a platit 32 de milioane de dolari, in timp ce pe Huffington Post a dat 315 milioane de dolari.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1009 ori