Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Marketing digital: Tim Resnik si Jim Sterne vin, in premiera, in Romania

Marketing digital: Tim Resnik si Jim Sterne vin, in premiera, in Romania


Tim Resnik, coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul Moz, si Jim Sterne, un speaker recunoscut la nivel international pe teme legate de marketing electronic, vin pentru prima data in Romania, la SEM Days 2014.

Cu o experienta de peste 15 ani in marketing si o pasiune puternica pentru tehnologia web de ultima generatie si pentru web marketing, Tim este in prezent coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul Moz, lider mondial in industria de SEO.

In 2011 a lansat agentia interactiva AudienceWise, axata pe consultanta in strategie de marketing online, social media si SEO, preluata in 2012 de gigantul SEO Moz. Cel mai recent proiect al lui Tim este CampaignPop, o platforma de Analytics a temelor politice, propagate pe retelele sociale.

Autorul lucrarii Social Media Metrics: How to Measure & Optimize Your Marketing Investment, Jim este un speaker recunoscut la nivel international, pe teme legate de marketing electronic si interactiune cu clientii.

Consultant al unor companii si antreprenori din top 500 Fortune, Jim isi foloseste experienta de peste 25 de ani in marketing si vanzari pentru a masura eficienta internetului in crearea si intarirea relatiei cu clientii. Premier, revista de marketing interactiv din UK, l-a declarat pe Jim Sterne unul dintre cele mai influente 50 de persoane in marketingul digital.

Alaturi de cei doi specialisti, alte nume recunoscute la nivel international din marketingul digital si-au anuntat prezenta la evenimentul organizat de SEO monitor si 2Parale, SEM Days 2014: Ann Stanley, Co-fondator si Managing Director la Anicca Digital, si Phil Nottingham, Consultant si Strateg Video la Distilled, iar lista nu se va opri aici.

Cele mai noi informatii despre SEO, PPC, Social Media, continut video si reputatie online vor fi concentrate in 2 paneluri de discutii, 9 keynote-uri si 12 workshop-uri adresate marketerilor, managerilor si antreprenorilor interesati de cresterea vizibilitatii in online, cu rezultate masurabille.

Cele doua zile de conferinte si workshop-uri vor acoperi subiecte fierbinti din SEO, AdWords, Social Media si reputation management, utile oricarui brand care isi doreste sa domine motoarele de cautare.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1148 ori