Cum se va face o campanie de link building in viitor

Joi, 14 Decembrie 2017, ora 12:22
1831 citiri
Cum se va face o campanie de link building in viitor

S-ar putea sa fi auzit ca link buildingul este mort. Nimic mai fals. Foarte multe persoane asociaza link buildingul cu tactici de marketing de tipul black hat, dar puteti crea un profil de link-uri natural, care sa fie adecvat, sa adauge valoare continutului si care nu va fi penalizat de Google si alte motoare de cautare.

Link building-ul este esential pentru activitatea de optimizare seo. Deoarece Google a lansat algoritmul Google Penguin, link buildingul a devenit mai mult o abilitate, necesitand mai mult timp si experienta.

Deoarece link buildingul implica obtinerea de link-uri de la site-uri web relevante, de calitate si de inalta autoritate, este esential pentru popularitatea oricarei platforme online.

Va permite sa cresteti vizibilitatea postarilor din blog, sa generati trafic de pe alte site-uri, sa deveniti o autoritate in industria dvs., precum si sa va indexati rapid in paginile de cautare.

Puteti realiza campanii de advertoriale utilizand o varietate de strategii. Acest articol evidentiaza unele dintre cele mai populare si actuale metode de link building si discuta unele dintre argumentele pro si contra pentru fiecare dintre ele.

Apoi, vom incepe sa intram mai adanc in subiect pentru a vedea directia in care se indreapta link buildingul in viitor.

Metode actuale de link building

Crearea de continut

Continutul, precum si campaniile de advertoriale reprezinta unele dintre cele mai comune, eficiente si simple metode de white hat marketing utilizate pentru a genera link-uri.

In afara de a va ajuta cu eforturile de construire a link-urilor, este o modalitate sigura de a creste site-ul dumneavoastra din punct de vedere al optimizarii seo.

Seopower.ro, un site cu autoritate in domeniul serviciilor seo este un exemplu perfect al unei companii care foloseste aceasta tehnica prin publicarea unor articole de tip how-to.

Scrierea de continut ca in cazul seopower.ro este extrem de benefica pentru strategia globala de SEO, dar necesita timp si resurse pentru a vedea rezultatele.

Daca sunteti o companie mai mare, este posibil sa aveti nevoie sa angajati scriitori de continut, cercetatori, prospectori de link-uri si chiar un manager de informare.

Acestea fiind spuse, in afara de banii pe care ii platiti echipei dvs. nu aveti alte cheltuieli, aceasta fiind o metoda de link building gratuita si care nu este privita cu ochi rau de catre motoarele de cautare.

Interviuri de grup

Interviurile de grup, cunoscute si sub numele de consultari de experti, sunt atunci cand colectati informatii, opinii si puncte de vedere de la diferiti experti din industria dvs. si creati o postare de blog cu ajutorul acestora.

Sunt foarte bune pentru ca nu trebuie sa creati cantitati masive de continut, iar diversi specialisti ar putea sa le impartaseasca sau sa puna link-uri catre postarea dvs.

Desi aceasta metoda este gratuita, necesita un schimb intens de e-mailuri intre dvs. si expertii selectati. Mai intai trebuie sa contactati expertii care ati dori sa contribuie la postarea dvs.

De asemenea, trebuie sa va asigurati ca oportunitatea pe care o oferiti este reciproc avantajoasa. Acestea fiind spuse, interviurile in grup sunt inca rentabile si o modalitate usor mai rapida de a crea o strategie valoroasa de link building.

Guest blogging

Dupa cum sugereaza si numele, guest bloggingul este atunci cand scrieti un post ca invitat pentru un blog care nu este al dumneavoastra. Cu ajutorul guest blogging-ului, puteti obtine postari pe bloguri importante din industrie, unde puteti sa puneti link-uri catre propriul site.

In afara de a pune link-uri catre propriul dvs. blog in continut, postarea ar trebui sa vina cu o biografie care sa directioneze cititorii catre platforma dvs., marind astfel traficul.

Guest bloggingul este o modalitate excelenta de a genera trafic pe site-ul dvs., dar poate dura mult timp.

Trebuie sa faceti o multime de cercetari in ceea ce priveste oportunitatile de guest bloging, sa contactati webmasterii individual si sa aveti rabdare, deoarece procesul poate dura mult timp.

Distribuirile in social media

Nu este un secret faptul ca marketingul in social media poate ajuta in procesul de optimizare seo. Prin intermediul social media puteti promova relatii, distribui continuturi si castiga credibilitate. Daca continutul dvs. este vazut de persoanele potrivite, poate duce la noi backlink-uri.

Acum exista o corelatie masurabila care demonstreaza ca social media pot ajuta la achizitionarea de backlink-uri. Google+, YouTube, Twitter si campaniile social media platite sunt doar cateva dintre modalitatile prin care puteti realiza activitati de link building folosind retelele sociale.

Comunicate de presa

Principalul obiectiv al departamentului dvs. PR este de a extinde acoperirea si reputatia companiei. De cele mai multe ori, acest lucru se intampla prin comunicate de presa care sunt publicate in mass-media cu scopul de a genera trafic pe site-ul dvs. si de a creste autoritatea site-ului dvs. - adica, link building.

Viitorul link building-ului

In ciuda noii actualizari Penguin 4.0 de la Google, metodele de realizare a link building-ului nu au suferit o schimbare majora. Un lucru care va fi diferit este ca firmele nu mai pot doar sa vanda link-uri si sa produca continut de calitate scazuta fara a fi prinse. Acestea fiind spuse, iata care va fi viitorul link building-ului.

Continut de calitate

Calitatea continutului dvs. este acum mai importanta ca niciodata. Deoarece Google a lansat actualizarea lui Penguin 4.0, detectarea spam-ului este acum o necesitate. Acum trebuie sa creati un continut natural si valoros care sa obtina link-uri organice sau despre care alti scriitori sa creada ca merita mentionat pe site-urile lor.

De asemenea, trebuie sa va asigurati ca aveti continut relevant. De exemplu, daca sunteti o firma de marketing din Bucuresti, dar in continutul dumneavoastra se regaseste un link catre o companie de mobila din Bacau, ei bine, acela este un link rau.

Site-uri de calitate

In timp ce continutul dvs. ar trebui sa fie natural si relevant, trebuie de asemenea sa va asigurati ca link-urile dvs. provin de pe site-uri de inalta calitate. Desi este posibil sa nu fiti penalizati pentru ca nu reusiti sa faceti asta, acest lucru va va ajuta cu siguranta din punct de vedere al seo si al traficului catre site-ul dvs.

Spre exemplu, site-uri vechi si reputate, cum ar fi Agerpres, Adevarul si Manager.ro, vor cantari mai mult in comparatie cu blogul personal al unui prieten, cu exceptia cazului in care aceste este un expert in vanzari sau un guru al marketingului.

Fara scheme de link-uri

Schemele de link-uri care va solicita sa faceti schimb sau sa platiti link-uri vor conduce cel mai probabil la probleme si ar trebui sa le evitati cu orice pret. Acest lucru face trimitere inapoi la crearea propriului continut si achizitionarea de guest blogging, oportunitati care va ofera sansa de a crea backlink-uri naturale.

Link-uri nofollow

Link-urile nofollow nu conteaza in scopuri SEO, dar sunt inca extrem de valoroase pentru platforma dvs. online deoarece ofera trafic de referinta de inalta calitate pe site-ul dvs.

Cele mai multe companii au adoptat link-urile nofollow ca standard pentru a evita sanctiunile Google, deoarece acestea afecteaza persoanele care dau si primesc link-urile dofollow.

Google a anuntat, de asemenea, ca link-urile publicitare cu plata-pe-clic care nu transmit Page Rank-ul catre cumparatorul anuntului nu incalca regulamentul sau. Un mod de a va asigura de acest lucru este prin link-urile sau bannerele nofollow.

Creati o strategie de link building atemporala

Cheia pentru o campanie de link building reusita este aceea de a nu intreprinde toate actiunile in acelasi timp, ci mai degraba de a crea backlink-uri in mod natural prin intermediul continutului informativ, valoros si de calitate.

Continutul relevant va va permite sa deveniti o autoritate in industria dvs., permitandu-va astfel sa creati un profil de link-uri mai bun.

Mai presus de toate, trebuie sa fii cinstit, sa gasesti modalitati de imbunatatire a strategiei curente de link building si sa fii informat cu privire la algoritmul Google aflat in continua schimbare.

#optimizare SEO website , #SEO