Office 365, solutia cloud pentru comunicare eficienta la costuri minime

Duminica, 12 Mai 2013, ora 15:25
1578 citiri
Office 365, solutia cloud pentru comunicare eficienta la costuri minime

Office 365 este un serviciu cloud gazduit de Microsoft. Concentreaza puterea suitei Office, cu e-mail de nivel business, partajarea documentelor, mesagerie instant si videoconferinte, pentru a va oferi acces de oriunde la lucrurile de care aveti nevoie pentru a realiza ce va propuneti de pe toate dispozitivele - de la PC-uri la smartphone-uri si tablete.

Astfel vei avea acces complet la informatiile de la birou si cand esti in masina, in drum spre o intalnire de afaceri sau vei putea oricand tine legatura cu membrii echipei tale, indiferent unde s-ar afla ei la un moment dat.

Solutia de cloud computing oferita de Microsoft permite colaborarea in timp real cu angajatii, dar si cu clientii companiei tale, prin orice computer, smartphone sau browser de Internet.

Asta inseamna ca nu trebuie sa-ti schimbi inventarul informatic, deoarece Office 365 a fost conceput pentru a fi compatibil cu solutiile software si gadgeturile pe care tu le folosesti deja.

Citeste mai multe despre Office 365, solutia cloud pentru comunicare eficienta la costuri minime pe Ziare.com.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#Citeste mai multe despreMicrosoft Office 365, #Cloud Microsoft Office 365, #actualizari solutii cloud, #Microsoft solutii cloud , #Securitate IT