Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Vanzarile din retailul online au crescut cu 141% - estimare

Vanzarile din retailul online au crescut cu 141% - estimare


Vanzarile in domeniul retailului online au crescut cu 141% in perioada ianuarie-iulie 2013 fata de acelasi interval al anului trecut, uand in considerare valoarea totala a produselor comandate din magazinele din retail ce colaboreaza cu PayU.

In categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeza carti, produse electronice si electrocasnice, IT&C, flori, jucarii, cadouri, confectii, dar si alte produse, transmit reprezentantii companiei.

Cresterea de 141% este justificata atat prin atragerea in portfoliul PayU a peste 200 de noi magazine din retail in ultimul an, de cresterea increderii cumparatorilor in platile online, dar si de intrarea unorjucatori de talia Carrefour - cu primul hypermarket online ce ofera produsealimentare, cosmetice si de igiena casei cu livrare la domiciliu - care vor influenta semnificativ piata de plati online.

"Carrefour este un jucator cu un puternic impact in randul utilizatorilor online. Este singura companie cunoscuta de majoritatea romanilor care a introdus plata cu cardul online ca metoda exclusiva de plata pe site. Pentru ca acestlucru sa fie posibil, s-a implementat sistemul de refund astfel incat, daca un client comanda un produs care nu se afla pe stoc, suma aferenta este deblocata imediat, nefiindu-i retrasa de pe card.

Modalitatea de implementare, alaturi de serviciile oferite sistandardelestabilitede un jucatoratat de mare vor conduce inevitabil la cresterea increderii utilizatorilor in comertul electronic in general si in plata online in special", explica Rares Florea, Online Sales Manager PayU Romania.

"Decizia de a implementa doar plata online pe www.carrefour-online.ro ar putea parea curajoasa la o prima vedere. Evolutia magazinului de la lansarea sa in 15 Aprilie 2013 si pana acum demonstreaza insa ca romanii nu au ezitari in a plati online daca au incredere in serviciile si produse oferite de comerciant.

Beneficiile comertului electronic pentru cumparatori sunt confortul, rapiditatea si simplitatea, dar pentru ca aceste beneficii sa fie reale este nevoie ca intreaga experienta sa se desfasoare online: informare, comanda, plata. Exact aceasta este experienta pe care o oferim clientilor nostri", afirma Radu Butufei, Director E-Commerce Carrefour Romania.

Segmentul "Fashion", crestere de 450%

Crestrea industriei de e-tail se manifesta insa pe toate segmentele reprezentative. Fashion continua sa fie domeniul vedeta, inregistrand o evolutie de 450%, in primul rand ca rezultat al aparitiei unui numar mare de magazine online noi. Printre segmentele cu evolutie foarte buna se numara IT&C (83%) si cadouri (70%).

Valoarea medie a cosului de cumparaturi a fostin perioada ianuarie-iulie 2013 de 45 de euro, fata de 65 de euro in urma cu un an, explicatia rezidand in diversificarea foarte puternica a ofertei magazinelor online si in cresterea numarului acestora.

Peste 1000 de magazine online de retail utilizeaza in prezent solutiile de plata PayU, printre cele mai importante numarandu-se, PC Garage, Elefant.ro, FashionDays, F64, Floria, Floridelux.ro, Carturesti, Il Passo, Yokko, LibrariileHumanitas, TinaR, Nissa, Miniprix, eMag sau Carrefour-Online.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1339 ori