Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Afacerile online se muta pe mobil in 2015

Afacerile online se muta pe mobil in 2015
Tot mai multe magazine online au de gand sa-si optimizeze designul si continutul pentru dispozitivele mobile, in 2015, pentru a tine pasul cu ultimele tendinte in domeniu si pentru a le permite clientilor sa-si vada de cumparaturi direct de pe telefon.

Este vorba despre o miscare strategica normala, cred specialistii, avand in vedere ca piata comertului electronic din Romania a fost estimata la 650 de milioane de euro, pentru anul acesta.

"Piata de e-commerce din Romania creste de la an la an si odata cu ea si calitatea magazinelor online, dar si a serviciilor oferite de comercianti. Trendul acesta continua puternic si anul acesta.

Explozia de mobile la nivel global isi va face din ce in ce mai simtita prezenta si in Romania, unde tot mai multe magazine online vor alege si varianta de mobile pentru website.

Toate aceste evolutii se vor concretiza intr-o crestere puternica a cererii de servicii de programare", sustine Vlad Stanescu, CEO Mind Magnet, intr-un comunicat remis Business24.

Rezultatele unui studiu recent iVox, la comanda Mind Target, arata ca peste 74% dintre adultii din mediul urban detin un smartphone ca telefon principal, pe care majoritatea il folosesc in timp ce asculta muzica, se uita la televizor sau se afla la cumparaturi.

Mai mult, pentru perioada urmatoare se estimeaza o crestere de 85% a numarului de utilizatori de smartphone, ceea ce conform specialistilor va genera o crestere a volumului total de vanzari online.

Cand vine vorba despre cumparaturile pe Internet, romanii cumpara cel mai mult decoratiuni de casa si mobila (28%), produse cosmetice (19%), imbracaminte si haine (19%), produse pentru sanatate si wellness (17%), dar si cadouri, jucarii sau jocuri (16%).

D.R.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1271 ori