SEM Days 2014: despre vizibilitate, relevanta si putere in online

Luni, 08 Septembrie 2014, ora 16:33
1185 citiri
SEM Days 2014: despre vizibilitate, relevanta si putere in online

Timp de 2 zile, la SEM Days, invitatii speciali din SUA si UK alaturi de specialistii locali din domeniu, le vor oferi participantilor la eveniment o perspectiva complexa asupra evolutiei mediului online din ultimul an, prin subiectele abordate in cele 2 paneluri, 9 prezentari si 15 workshop-uri.

Discutiile despre ultimele noutati din Search Engine Marketing debuteaza pe 24 septembrie cu prezentarea lui Jim Sterne, fondator eMetrics Summit, despre dedesupturile optimizarii continutului online si modalitati de valorificare a cuvintelor cheie, pentru a atrage trafic relevant. Prezentarile din prima zi vor continua cu subiecte precum inbound si outbound marketing, metode de masurare eficienta a performantei SEO, viitorul in Video Marketing, mituri in Pay Per Click, cum sa folosesti Facebook ca un profesionist.

Cum poti detine controlul asupra reputatiei in motoarele de cautare si schimbarile care au influentat evolutia Search Engine Marketing in ultimul an sunt 2 subiecte ce vor fi intens dezbatute in cadrul celor 2 paneluri de discutii. Ziua 1 se va incheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficienta a Google Analytics si adaptarea campaniilor SEO in functie de schimbarile Google.

A doua zi a evenimentului este dedicata workshop-urilor in care participantii vor aprofunda notiuni pe care orice specialist in marketing, branding sau comunicare trebuie sa le cunoasca pentru a performa astazi in online:

- Big Data

- managementul reputatiei online

- strategii eficiente de SEO

- masurarea rezultatelor in Pay Per Click

- strategii de video & YouTube marketing

- optimizarea strategiilor online

- psihologia conversiilor online

Pe 24-25 septembrie, specialistii de marketing si comunicare, brand managerii si coordonatorii de business-uri interesati de cresterea performantei in online sunt asteptati la SEM Days, la Willbrook Platinum Business & Convention Center, sa discute despre vizibilitate, relevanta si putere in online cu specialistii de la MOZ, eMetrics Summit, Distilled, Anicca Digital, Google Romania si multi altii. Lista completa a speakerilor si agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul SEM Days.

Bilete de acces la eveniment pot fi achizitionate online, pe baza formularului de inregistrare.

Despre SEM Days

SEM Days este un eveniment marca SEO monitor si 2Parale si este prima conferinta din Romania nisata pe Search Engine Marketing, dedicata managerilor de marketing si brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri si antreprenorilor online.

#SEM Days 2014, #invitati SEM Days 2014 , #Internet Romania