Crestere a vanzarilor de haine pe segmentul online din Romania

Marti, 15 Mai 2012, ora 14:24
2553 citiri
Crestere a vanzarilor de haine pe segmentul online din Romania

Cumparatorii online din Romania aloca bugete mai generoase pentru haine si articolele de incaltaminte, inclusiv pentru a achizitiona produse de brand, mai scumpe. Tranzactiile de peste 400 de lei (fara TVA) au crescut cu 25% in intervalul ianuarie - aprilie, comparativ cu anul trecut.

Datele au fost oferite de 2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania.

Fashion este unul dintre segmentele cu cea mai rapida evolutie in ultimul an, pe piata de comert electronic. In intervalul ianuarie - aprilie 2012, vanzarile de produse fashion din 2Parale au crescut cu 11,6% comparativ cu perioada similara din 2011. Martie a fost luna cea mai prolifica pentru shopping-ul online de haine.

Dezvoltarea interesului pentru hainele comandate online se reflecta si in cresterea valorii medii a unei tranzactii pana la 185 de lei, fata de media de 177 de lei din ianuarie-aprilie 2011.

Daca la nivel general cele mai multe comenzi online se plaseaza in zilele de miercuri si joi, pentru produsele fashion shopping-ul este mai productiv in zilele de joi si vineri. Cel mai mare flux de cumparaturi se inregistreaza exact la orele pranzului, cel mai probabil in pauza de masa. Un varf al achizitiilor online de haine se contureaza si incepand cu ora 22.00.

Pentru a profita de evolutia vanzarilor de articole vestimentare, 2Parale a lansat Fashion Affiliate Challenge, o competitie care ofera afiliatilor din retea ocazia de a castiga premii de peste 7.250 de euro. Afiliatii care vor genera cele mai multe vanzari aprobate pana la 15 iunie vor primi unul dintre cele trei premii in bani, precum si bonusuri. Cel mai performant afiliat va castiga 1.000 de euro oferiti de 3 Suisses, plus 20% din comisioanele obtinute in perioada iulie-septembrie 2012.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#vanzari haine online, #crestere vanzari imbracaminte online, #vanzari produse fashion 2Parale , #Cumparaturi online