Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Numarul tranzactiilor online s-au dublat in 2011

Numarul tranzactiilor online s-au dublat in 2011


Numarul tranzactiilor online cu MasterCard si Maestro la comerciantii romani a crescut anul trecut cu 92%, in timp ce numarul tranzactiilor online cu aceleasi tipuri de carduri la comercianti romani si internationali a urcat cu 50%, a anuntat luni MasterCard Worldwide.

"Romanii sunt inca reticenti la platile online. Motivele sunt clare, gestul de a plati inainte de a vedea produsul da nastere la temeri, reticente si frica de a nu fi pacalit.

De asemenea, deoarece pentru majoritatea este ceva nou, suna dificil. Oare introduc bine datele? Oare voi reusi sa completez toti pasii necesari? sunt intrebarile celor care se pregatesc de prima plata pe internet. De aceea, principala noastra directie a fost sa le aratam ca este simplu si sigur si ca pot avea si beneficii interesante", a declarat Ioana Gorganeanu, marketing manager Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.

Totodata, numarul tranzactiilor online cu MasterCard si Maestro la comercianti romani si internationali a crescut, in 2011, cu 50%.

"Tendinta de crestere este si mai evidenta in cazul comertului electronic intern (carduri emise in Romania, folosite la comerciantii online romani), unde tranzactiile au fost cu 92% mai numeroase", a declarat Gabriel Ghita, business development manager CEE, MasterCard Europe.

Pana la sfarsitul anului 2011, CFR Calatori si MasterCard au acordat o reducere de 10% (respectiv 25%, din noiembrie), pentru biletele platite online cu un card MasterCard sau Maestro, pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Daca in primele luni, rulajele pe platforma de e-commerce a CFR Calatori au crescut cu 350%, la finalul campaniei cifra s-a dublat, ajungand la 730%.

"In perioada iunie-decembrie 2011, romanii au efectuat tranzactii pe platforma e-commerce a CFR Calatori in valoare de 1,5 milioane lei, ceea ce a reprezentat un record".

"Raportat la aceeasi perioada a anului 2010, campania noastra a starnit interesul in randul posesorilor de carduri MasterCard si Maestro si i-a convins sa plateasca online. Acesta este si motivul pentru care am extins perioada campaniei si am crescut discount-ul de la 10% la 25%", a mai spus Gabriel Ghita.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: NewsIn
Articol citit de 1267 ori