L'Oreal, Renault, Unilever, Nestle dezbat "Batalia ecranelor", la Barcelona

Vineri, 15 Februarie 2013, ora 12:15
1572 citiri
L'Oreal, Renault, Unilever, Nestle dezbat "Batalia ecranelor", la Barcelona

IAB Europa, asociatia profesionala din domeniul publicitatii online, media, cercetarii de piata si industriei de analiza online, aduce la Barcelona unii din cei mai importanti publicitari de pe piata pentru a dezbate modul in care pot sa comunice cat mai bine cu consumatorii, in ciuda unei fragmentari media tot mai accentuate.

In cadrul celei de a saptea conferinte anuale Interact, organizata de IAB intre 23 si 24 mai 2013, reprezentantii L'Oreal, Renault, Unilever si Nestle vor sustine prezentari si vor discuta modul in care explozia smartphone-urilor si tabletelor a influentat fundamental comportamentul consumatorilor.

Participantii la conferinta vor dezbate cu aceasta ocazie ce oportunitati au publicitarii si agentiile pentru a crea experiente pozitive pentru consumatori, precum si sa descopere potentialul diferitelor platforme pe care acestia le au la dispozitie.

Cu aceasta ocazie se vor decerna si prestigioasele premii MIXX Europe si Research Awards, care vor recompensa cele mai bune campanii interactive si cele mai importante proiecte de cercetare din media electronica.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#Conferinta Interact 2013 Barcelona, #conferinta anuala Interact, #piata publicitate online, #premii publicitate online , #Comert online