eMAG intra pe piata de turism si tinteste extinderea in regiune

Marti, 13 Noiembrie 2012, ora 08:10
3804 citiri
eMAG intra pe piata de turism si tinteste extinderea in regiune

eMAG.ro, cel mai mare magazin online din Romania, a intrat pe piata de servicii turistice, in parteneriat cu Paravion, agentie de turism online, parte din Happy Tour Group.

eMAG va pune la dispozitia clientilor sai oferte de tip city break, bilete de avion, pachete de vacante si cazare la hoteluri, au anuntat reprezentantii companiei.

Paravion a conceput un portofoliu special de oferte de turism intern si international pentru sectiunea de turism a eMAG.

Pe langa ofertele exclusive, clientii eMAG vor mai putea sa isi rezerve de pe platforma si bilete de avion pentru orice destinatie, prin orice companie aeriana, precum si camere in zeci de mii de hoteluri din intreaga lume.

"In zona de turism, suntem de parere ca un mare potential il au pachetele de

tip city break. Fiindca acest gen vacante, lungi de 2-3 zile, sunt la fel de usor de strecurat in program pe cat sunt de achizitionat, ne asteptam la o crestere importanta pe acest segment in viitorul apropiat", a declarat declarat Bogdan Axinia, director eMAG Marketplace, divizia prin care eMAG furnizeaza servicii si produse prin intermediul partenerilor sai.

"Planul nostru este sa avem propriile noastre chartere pentru pachetele speciale eMAG Turism" a spus Axinia.

eMAG Marketplace este sistemul prin intermediul caruia partenerii afiseaza propriile oferte pe eMAG.ro. Prin intermediul unor astfel de parteneriate, eMAG vinde, spre exemplu, carti, muzica, film, asigurari RCA si de calatorie, produse de bricolaj si jucarii.

Paravion, prima agentie romaneasca de turism 100% online, a fost achiztionata in 2010 de

catre fondul de investitii GED, prin intermediul Happy Tour.

"Luam in calcul pentru viitor o extindere a parteneriatului cu Paravion in toate

tarile din regiune in care vom patrunde cu eMAG", a declarat Radu Apostolescu,

vicepresedinte si director de Dezvoltare eMAG.

"De altfel, acesta este planul pentru toti partenerii din Marketplace care au produse pretabile si capacitatea de a livra in afara tarii", a spus Apostolescu.

Business24 a scris in urma cu aproape o luna despre intentia companiei de a intra pe piata de turism online.

Surpriza la eMAG: Compania intra pe piata de turism online?

eMAG.ro a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 145 de milioane de euro, sub estimarile companiei de 150 de milioane de euro. Pentru 2012, oficialii companiei estimeaza o crestere a veniturilor, pana la 180 de milioane de euro.

Cu o cota de piata de 70% in comertul online din Romania, eMAG este cel mai mare magazin din Sud Estul Europei dupa cifra de afaceri: in 2010, vanzarile eMAG au fost de 12 ori mai mari decat toate vanzarile online din Bulgaria.

1,3 milioane de comenzi a inregistrat eMAG in anul 2011, de peste 300 de ori mai mult decat in urma cu 10 ani. Daca in 2002, catre magazinul online eMAG au fost plasate 4.300 de comenzi, numarul acestora a crescut exponential, inregistrandu-se 42.000 in 2005, pentru ca numarul acestora sa se ridice la 370.000 in 2008 si la 1,3 milioane anul acesta.

eMAG este detinuta de grupul Naspers, unul dintre cei mai mari jucatori globali din online, care a preluat la sfarsitul lunii iulie 70% din actiunile eMAG.ro. Iulian Stanciu are 21,6% din actiuni, iar Radu Apostolescu 8,4%.

Compania eMAG opereaza sapte showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta, Craiova si Brasov.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#eMAG turism online, #eMAG Marketplace turism online, #eMAG turism online Paravion, #eMAG turism Happy Tour, #eMAG City Break , #Comert online