Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Cu afaceri de jumatate de milion de euro in 2019, ShopMania BIZ devine MerchantPro

Cu afaceri de jumatate de milion de euro in 2019, ShopMania BIZ devine MerchantPro


MerchantPro este noul nume sub care functioneaza platforma SaaS de e-commerce ShopMania BIZ, care in 2019 a inregistrat afaceri de 500.000 euro, in crestere cu 15% fata de anul anterior.

ShopMania BIZ a devenit MerchantPro in urma unui proces de rebranding finalizat saptamana trecuta. Schimbarea numelui s-a desfasurat simultan in toate tarile in care platforma autohtona de e-commerce are operatiuni.

Functionalitatile platformei si ale celor peste 1200 magazine active care utilizeaza MerchantPro nu au fost influentate de acest proces.

"Schimbarea numelui este un pas necesar in dezvoltarea platformei de e-commerce, atat din ratiuni de piata, cat si din ratiuni de marketing si diferentiere.

In primul rand, am considerat ca avem nevoie de o identitate noua care sa reflecte cu mai mare fidelitate nivelul actual de dezvoltare a platformei, maturitatea la care a ajuns, viziunea pe care o transpunem in serviciile noastre, precum si experienta si know-how-ul pe care le oferim dupa mai mult de 10 ani de prezenta pe piata.

De asemenea, am dorit sa eliminam confuzia intre brand-urile ShopMania BIZ - Platforma de eCommerce, si ShopMania.ro - Comparatorul de preturi.

Ambele sunt proiectele noastre, fiecare genereaza cate 50% din business-ul total al companiei, insa sunt doua servicii esential diferite, adresate unor publicuri si nevoi diferite, prin urmare am ales sa le separam complet si ca identitate
", a declarat Arthur Radulescu, Director General ShopMania Net, compania care administreaza MerchantPro.

Investitii in functionalitati multi-channel si automatizare

Rebranding-ul face parte dintr-un plan de investitii al carui buget pentru 2019 si 2020 se ridica la 400.000 euro.

Proiectul de investitii mai cuprinde dezvoltarea de clustere de functionalitati axate pe administrarea operatiunilor de tip multi-warehouse si multi-channel, automatizarea proceselor pe aceste zone functionale, precum si integrarea cu servicii third-party, in special cele de tip multi-channel si marketplace.

"Antreprenorii din ecommerce cauta solutii bazate pe stabilitate, capabilitati de engineering, complexitate, flexibilitate si ecosisteme deschise, care sa ii sustina in fiecare etapa de dezvoltare a afacerii lor. In acest context, integram in MerchantPro tendintele actuale din domeniu, precum automatizarea fluxurilor operationale sau conceptul de procese invizibile", adauga Arthur Radulescu.

Platforma regionala tip SaaS pentru e-commerce

Aproape un sfert (24%) dintre magazinele online care folosesc platforma MarchantPro sunt din afara Romaniei, cele mai multe fiind in Serbia, Italia, Portugalia si Bulgaria.

La nivel global, magazinele online care utilizeaza platforma MerchantPro au listate un numar total de 6 milioane de produse, dintre care peste 5 milioane sunt listate pe magazinele din Romania.

In prezent pe platforma functioneaza 1200 magazine active (cu activitate operationala), din care peste 80% sunt magazine premium (clienti cu abonament).

Abonamentele pentru planuri anuale pornesc de la 22 euro/luna, iar valoarea medie este de 45 euro/luna. Cel mai avansat abonament, Enterprise, costa 77 eur/luna.

"Indiferent de localizare, magazinele online au nevoie sa poata opera afacerea intr-un mediu stabil, predictibil si flexibil. Astfel, clientii MerchantPro apreciaza atat functionalitatile din platforma, care vin sa le optimizeze vanzarea online si integrarea cu operatiunile si partenerii din offline, cat si abordarea flexibila si customer service-ul local, implicat si proactiv, devenite o prioritate pentru noi in ultimii 2 ani", mai spune Arthur Radulescu.

Despre MerchantPro

MerchantPro este noua identitate a platformei autohtone ShopMania BIZ. Platforma MerchantPro este folosita la nivel regional, iar peste 5000 magazine online i-au utilizat functionalitatile in cei peste 10 ani de prezenta pe piata.

MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adreseaza antreprenorilor din ecommerce din Romania si Europa, prin functionalitati competitive de ecommerce, servicii profesioniste de suport si solutii personalizate, adaptate necesitatilor specific de dezvoltare.

ShopMania Net a avut o cifra de afaceri de 1 milion de euro in 2019. Compania opereaza comparatorul de preturi Shopmania.ro si platforma de e-commerce MerchantPro, care reprezinta 50% din business.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2575 ori