Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ce cauta romanii pe Google pentru minivacanta de Paste

Ce cauta romanii pe Google pentru minivacanta de Paste


Peste 40.000 de turisti sunt asteptati pe litoral pentru minivacanta de 1 Mai si Paste. Din batalia care se duce in oferte pentru clienti are de castigat si Google,
pentru ca motorul sau de cautare e plin de anunturi ale agentiilor de turism si hotelierilor.

Business24 a identificat principalele cautari pe care le fac utilizatorii din Romania pe Google atunci cand vor sa afle oferte pentru minivacanta de 1 Mai si Paste.

Cautarile pentru ofertele pe litoral





Oferta litoral 1 Mai 2013

Cautarea dupa aceste cuvinte cheie intoarce aproximativ 864.000 de rezultate.

Printre anunturile platite afisate la aceasta cautare se numara cele ale travelsolutions.ro, geniustravel.ro, 1mai-litoral.turistcenter.ro, eximtur.ro, haisitu.ro, trip-tour.ro, cmbtravel.ro si fundeal.ro.

1 Mai 2013

La aceasta cautare Google intoarce nu mai putin de 338 de milioane de rezultate. Daca doriti sa gasiti oferte pentru cazare va sugeram sa incercati o cautare mai
particularizata. Totusi, la cautarea dupa aceste cuvinte cheie exitsa si anunturi platite, iar printre advertiseri se numara paradistours.ro, savoyhotel.ro, thetis.ro
sau estival.ro.

Litoral 2013 1 Mai

La cautarea dupa aceste cuvinte cheie, Google intoarce peste un milion de rezultate, iar advertiserii sunt aproximativ aceeasi enumerati mai sus. In plus, mai apare
hotelmercurminerva.ro.

Cautarile pentru ofertele la munte





Oferta munte Paste

Cautarea dupa aceste cuvinte cheie genereaza in Google peste 1,1 milioane de rezultate, iar printre firmele care isi fac reclama se numara cvbran.ro,
foisorulcuflori.ro, turistiinfo.ro, casutamotului.ro, cabanamotilor.ro, pensiunea-cartref.ro sau casageorgescu.info.

Paste 2013 la munte

Peste 1,32 de milioane de rezultate apar in urma cautarii dupa aceste cuvinte cheie. Printre advertiseri se numara pensiuneasara.ro, cazare-pensiuneadumbrava.ro, cabanadaria.ro, cautpensiuni.ro sau casa-lucan.ro.

Bilete de avion





Bilete avion Paste

La cautarea dupa aceste cuvinte cheie, Google intoarce 248.000 de rezultate, iar printre advertiseri se numara paravion.ro, wizzair.ro, lufthansa.com sau momondo.ro.

Bilete avion low cost 1 Mai

Paravion.ro si wizzair.com apar in primele doua rezultate ale paginii returnata de Google la cautarea dupa aceste cuvinte cheie, care genereaza aproximativ 225.000 de rezultate. La aceasta cautare online isi mai fac reclama vola.ro, avion.ro.

Ce inseamna pentru un advertiser o campanie pe Google

Potrivit statisticilor oferite de Google AdWords, serviciul de publicitate al Google, daca o agentie de turism sau hotel vrea sa-si promoveze serviciile catre
utilizatorii din Bucuresti, orasul cu cei mai multi internauti, are la dispozite o plaja de 1,41 milioane de consumatori online.

Modul in care Google afiseaza anunturile publicitare poate fi particularizat pana la ultimul detaliu. Spre exemplu, Google nu afiseaza anunturile publicitare, daca la setarea acestora firma a pus cuvinte cheie care nu beneficiaza de cautari relevante pe Internet.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1656 ori