Criza economica a redus peste tot apetitul pentru consum si, drept urmare, si veniturile companiilor. Turcii insa mizeaza in continuare pe turism si investesc miliarde de euro pentru a transforma Antalya intr-un fel de "Dubai european".
Cuvantul de ordine in plina criza este "lux" la preturi rezonabile, Ministerul Turismului din Turcia trecand peste orice fel de impedimente (inclusiv cele de mediu) pentru a atrage cel mai mare numar posibil de turisti - si in special cei cunoscuti ca fiind cei mai cheltuitori - rusii, britanicii si americanii, relateaza Mediafax.
Pentru ei a fost lansata o campanie speciala, in toate mediile de informare: "Unlimited Turkey" ("Turcia fara granite").
Turcii au de gand sa construiasca hoteluri extravagante si unice in lume prin dotarile pe care le au - ultimul inaugurat, Mardan Palace, a costat nu mai putin de 1,15 miliarde de euro, ceea ce-l transforma in cel mai scump hotel construit vreodata in Europa, scrie publicatia britanica The Times.