Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

New York Times, ajuns de criza, publica reclame in prima pagina

New York Times, ajuns de criza, publica reclame in prima pagina
Cotidianul american New York Times a decis sa publice reclame pe prima pagina ca sa-si sporeasca veniturile subtiate de criza economica, informeaza ziarul britanic The Guardian.

Cotidianul american New York Times a decis sa publice reclame pe prima pagina, incercand sa diminueze astfel efectele crizei economice, informeaza ziarul britanic The Guardian.



Ziarul a suferit, la fel ca toate celelalte publicatii, o scadere a
veniturilor din publicitate, din cauza crizei. In prezent, cotidianul
are trei milioane de cititori pe zi
, insa cota sa de piata a scazut cu
55% in 2008
.



New York Times va publica un ad de presa in jumatatea de jos a primei pagini, care va ocupa spatiul a sase coloane. Decizia aduce cotidianul in pas cu celelalte ziare americane care au cedat imperativelor comerciale dictate de criza economica , ajungand sa vanda spatiu publicitar pe prima pagina, acolo unde, de regula, apar principalele titluri si stiri ale zilei.



Unul dintre primele cotidiane care a inceput ca publice reclame pe prima pagina este Wall Street Journal, inca din 2006.



Editia de luni, 5 ianuarie, a fost prima in care New York Times a avut pe prima pagina un ad de presa, mai exact o reclama la televiziunea CBS, cu titlul "Front Page News" si sloganul "Cel mai vizionat post".



Potrivit The Guardian, New York Times este catalogat de cititori drept un exemplu pentru continutul editorial si pentru consecventa si profesionalismul angajatilor.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1431 ori