Faptul ca proprietarii ofera spre inchiriere un imobil in care nu sunt capabili sa ofere conditii decente de trai sau obiceiurile recuperatorilor de datorii au generat cele mai multe reclamatii anul trecut, din partea consumatorilor americani, potrivit Money.cnn.com.
Iata un top al celor mai importante domenii care provoaca nemultumiri americanului obisnuit.Domeniul auto
Pe primul loc se afla reclamatiile la masini, care de altfel au mai ocupat acest loc si in anul 2008.
Printre frustrarile consumatorilor se numara: informarea eronata a clientului cu privire la caracteristicile autovehiculelor scoase la vanzare, masinile rechemate in service pentru reparatii, defectele, leasingul si litigiile aparute la "ridicarea" masinilor.
Credite
Cele mai multe nemultumiri s-au datorat sumelor umflate de pe facturi si tacticilor ilegale sau abuzive de colectare a datoriilor.
Reparatii si constructii de case
Americanii au raportat lucrarile de proasta calitate, dar si faptul ca muncitorii nu reusesc sa termine proiectele.
Utilitati
Clientii americani au atras atentia asupra problemelor legate de distribuirea serviciilor de cablu, telefon, televiziune, Internet, energie electrica si gaze.
Faptul ca nu toate firmele detin autorizatie si/sau licenta de functionare este un alt movit de nemultumire.
Vanzari
Publicitatea falsa si practicile inselatoare, produsele defecte au generat o serie importanta de plangeri.
E-commerce
Odata cu acutizarea crizei, au aparut din ce in ce mai multe cazuri de frauda online.
Relatia proprietar-chirias
Piata americana a chiriilor sufera la capitolul "increderea consumatorului".
Cei mai multi se plang de faptul ca au parte de conditii nesanatoase sau nesigure, ca nu se fac reparatii sau nu se ofera facilitatile promise.