Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Hotelierii aduc Sheraton si Ritz-Carlton in Romania

Hotelierii aduc Sheraton si Ritz-Carlton in Romania
Grupuri importante precum Intercontinental, Starwood, Marriott sau Rezidor au anuntat intrarea cu noi branduri pe piata hoteliera din Romania. Vincent Levy, senior director acquisition&development in cadrul companiei Starwood, a spus ieri, la Romanian Hospitality Forum, manifestare organizata de Fivestar Hospitality si Finmedia, ca firma pe care o reprezinta are deja trei proiecte in Romania pentru care negocierile sunt avansate.

„Romania a devenit o tara importanta pentru
noi in conditiile in care multe companii si-au relocat productia aici“, a spus
Victor Levy. Printre orasele in care compania va deschide hoteluri se numara
Bucuresti, Timisoara, Cluj si Constanta. Unul dintre ele va fi cel mai probabil
Le Meridien, de cinci stele, dar in Romania vor opera si hoteluri sub brandul
Sheraton.



 



Peter Vermeer, reprezentantul grupului
Intercontinental, a anuntat ca se studiaza investitii in hoteluri Grand Plaza si
Holliday Inn.



 



Si alte lanturi hoteliere au anuntat ca vor
investi mai mult in piata romaneasca. „Bucurestiul va fi pregatit in doi-trei
ani sa aiba un brand de lux precum Ritz-Carlton si ne gandim serios la
dezvoltarea unui astfel de concept.



 



Trebuie insa ca si piata sa fie pregatita
pentru asta“, a spus Kurt Strohmayer, director general JW Marriott Grand Hotel,
Ritz-Carlton fiind parte a Grupului Marriott. O noutate o reprezinta intrarea
pe piata din Romania a grupului Sol Melia, unul dintre cei mai importanti jucatori
pe piata hotelurilor tip resort. Maria Zaraluqui, director of business
development, a spus ca se va investi in Bucuresti si la Marea Neagra, unde se
ia in calcul construirea unui resort.



 



Capacitatea de cazare in hotelurile din
Bucuresti va creste cu 25% in urmatorii doi ani. „In prezent, sunt aproximativ
8.000 de camere si apreciem ca in doi ani se va ajunge la 10.000“, a spus Sorin
Ionescu, manager Fivestar Hospitality. Acesta a mai spus ca oferta pe
segmentele de 4 si 5 stele acopera cererea si de aceea crede ca atractiva este
piata hotelurilor de 3 stele.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1492 ori