Romanii mizeaza pe succesul personal si pe o viata frumoasa atat timp cat isi pot cumpara produse de marca si dispozitive electronice care sa le usureze munca de zi cu zi.
Astfel, daca 23% dintre romani vor sa cumpere produse care apartin marcilor de prestigiu, 47% dintre conationali considera indispensabile produsele electrocasnice, arata un studiu realizat de compania de cercetare de piata GFK Romania.
Imbracamintea, accesoriile si bijuteriile sunt importante pentru 39% dintre romani, in timp ce la nivel global procentul ajunge la 31%, potrivit unei cercetari realizate anul trecut.
Romanii apreciaza foarte mult si masinile de lux, 27% dintre acestia fiind de parere ca succesul personal este o masina de lux sau achizitia unei a doua masini.
Studiul mai arata ca statutul social este o valoare personala importanta pentru 66% din romani, iar pentru 72% dintre ei implinirea prin munca este o valoare personala importanta. Un serviciu bun este important pentru 41% dintre romani, iar 17% dintre romani vor sa foloseasca produse care sunt "cel putin la fel de moderne precum cele folosite de prietenii lor", in timp ce la nivel mondial, procentul ajunge doar la 8%.