Cand Dimitris Papalexopoulos, directorul executiv al Titan Cement, a aflat anul trecut cat de mult costa un generator de rezerva pentru cuptoarele companiei, a cerut echipei sale sa gandeasca creativ.
In replica, inginerii au transformat un motor de masina intr-un generator.
"Ne-am petrecut ultimii doi ani adaptandu-ne la un ciclu foarte brutal", a spus Papalexopoulos, citat de The Wall Street Jorunal.
In contextul scaderii cu 80% a volumului de ciment din 2006, Papalexopoulos face tot ce este posibil pentru a reduce costurile, folosind, de exemplu, conexiuni wireless gratuite pentru a-si verifica mesajele atunci cand calatoreste sau interzicand folosirea hartiei la sedinte, pentru a economisi costurile de tiparire.
Insa, chiar si dupa vanzari de active si reducerea costurilor cu forta de munca cu 35%, producatorul de ciment, una dintre cele mai mari companii din Grecia, va iesi pe pierdere in 2012.
Citeste mai multe despre Ce inseamna sa conduci o afacere in Grecia zilelor noastre pe Ziare.com