In toamna, Dacia lanseaza Logan break

Joi, 05 Ianuarie 2006, ora 00:01
962 citiri

Compania Dacia va introduce, pe piata romaneasca, in luna octombrie a acestui an, versiunile break ale modelului Logan, cu cinci si sapte locuri, a anuntat miercuri, intr-o conferinta de presa, directorul comercial al companiei Dacia, Jean Michel Sicre.Tinand cont de lansarea spre sfarsitul anului, estimarile de vanzari pentru versiunile Logan break vizeaza un volum de numai cateva mii de unitati in 2005.

Reprezentantii companiei Dacia spera insa ca noile versiuni sa se bucure de un succes la fel de mare precum motorizarea Diesel, pentru care estimarile initiale indicau o pondere de 30 la suta din totalul vanzarilor, care a ajuns insa la peste 50 la suta. Versiunea Ambition a modelului Dacia Logan diesel va fi echipata, in circa doua saptamani, cu ABS, echipament disponibil in cel mult trei luni si pentru versiunea de varf cu motor pe benzina de 1,4 litri, care se va numi Ambition Plus. Productia uzinei de la Mioveni va ajunge in acest an la 220.000 de unitati.

Vanzarile companiei au crescut, anul trecut, cu 70%, pana la 163.723 de autovehicule, in special in urma evolutiei Logan.

In acelasi timp, A"Financial TimesA" scrie ca producatorul francez de autovehicule Renault a avut peste 2,5 milioane de autovehicule vandute, in anul 2005, cifra record, reprezentand o crestere cu 1,7 procente fata de anul precedent.

Vanzarile s-au majorat cu 21,1 la suta, in afara Europei, in Europa cifra vanzarilor reducandu-se cu 4,1 la suta, comparativ cu anul 2004. In Europa Centrala, vanzarile grupului s-au diminuat, in timp ce in vestul Europei au ramas aproximativ la acelasi nivel, conducand la o reducere a cotei de piata cu 4,6 la suta.

Grupul francez a pierdut pozitia de cel mai mare brand european din sectorul auto in favoare germanilor de la Volkswagen, in anul 2005, datorita faptului ca grupul auto german a lansat noi modele. In topul vanzarilor europene a grupului francez se mentine, si in anul 2005, modelul Megane, care a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 4,3 procente. Noua versiune a modelului Clio, scoasa pe piata in luna octombrie, este deja premiata ca "masina anului 2006".

Bloombiz.ro