Vanzarile GM Europe au crescut in februarie cu 1,6 la suta, pana la valoarea de 135.400 de unitati.Cota de piata a companiei americane a inregistrat, insa, o scadere, de la 9,2 la suta, in aceeasi perioada a anului trecut, pana la 9,1 la suta. Brandul suedez Saab a avut cea mai buna luna februarie din intreaga sa istorie, in timp ce Chevrolet si-a marit vanzarile din
Europa cu 22,6 la suta.
Excluzand vehiculele comerciale, GM Europe a inregistrat o cota de piata de 9,8 la suta, in scadere cu 0,2 procente fata de luna februarie a anului 2005.
Brandul german Opel, alaturi de fratele sau geaman din Marea Britanie, Vauxhall, a inregistrat o scadere a vanzarilor de 2,2 la suta, pana la cifra de 95.315 unitati.
Saab, care intrase in colimatorul lui Kirk Kerkorian, investitorul majoritar GM, pentru o eventuala vanzare, a inregistrat o crestere spectaculoasa a vanzarilor, de 31 de procente, aceasta reprezentand 5554 de automobile. La nivel mondial, cresterea a fost de 21 la suta, 8974 de unitati, odata cu lansarea modelului 9-3 sports wagon.
Vanzarile modelelo Chevrolet produse in Coreea de Sud au crescut pana la cifra de 19.660 de unitati, ceea ce reprezinta o crestere procentuala de 22,6 la suta. Aceasta crestere s-a datorat, in mare masura, cererii foarte mari de pe piata est europeana si, in special, din
Rusia.

Masini Noi si Masini Rulate Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.