Lovit de scadera vanzarilor in Europa de vest, Nissan isi desparte vanzarile si operatiile de marketing de partenerul aliat Renault.Schimbarea reprezinta un imens revers de politica pentru Nissan, care si-a petrecut ultimii cinci ani integrand vanzarile si marketingul cu Renault in Europa.
A"Cu un procent de 3% pe piata ne putem considera un jucator minuscul in Europa. Trebuie sa dezvoltam un plan de buisness asemanator celui practicat acumA", declara Brian Carolin, vice presedinte Nissan pentru Europa.
Solutia in care se increde Nissan este sa-si creeze trei unitati regionale de afaceri. Acestea vor fi amplasate in Germania, Franta si Spania. Unitatea din Germania va acoperi Austria si Elvetia; divizia franceza va include Olanda si unitatea din Spania va fi responsabila cu operatiunile din Portugalia. Nissan prevede ca media vanzarilor combinate pe fiecare unitate va fi de 80.000 de unitati pe an.
Tari precum Spania si Portugalia vor fi legate prin motive logice: au aceleasi structuri geografice si culturale. Ele vor fi combinate si din motive economice: clientii acestor piete au nevoi similare. Vanzarile in Regatele Unite si in Italia nu au fost niciodata combinate cu vanzarile Renault, prin urmare aceste piete nu vor fi afectate.
Stiri Auto
Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.