Cadbury, cel de-al doilea producator mondial de dulciuri, a anuntat o crestere a cifrei de afaceri cu 7% in al treilea trimestru, peste estimarile analistilor, si si-a majorat tintele de afaceri pentru ultimele trei luni ale anului, relateaza Les Echos, conform NewsIn.
Rezultatele peste estimari exercita presiuni asupra grupului Kraft, interesat de preluarea Cadbury, de a-si majora oferta."Dinamica activitatii noastre este foarte buna, iar strategia axata pe produsele de cofetarie continua sa aiba rezultate peste asteptari", a declarat directorul general al Cadbury, Todd Stitzer.
Oferta Kraft este de 745 pence/actiune, evaluand Cadbury la 10,2 miliarde lire.
Kraft trebuie sa astepte publicarea propriilor rezultate din al treilea trimestru, pe 3 noiembrie, inainte de a-si revizui oferta. Acestia estimeaza ca o oferta publica de peste 850 pence/actiune, din care jumatate in numerar, va determina consiliul Cadbury sa accepte preluarea, evitand astfel o preluare ostila.