Cum rezolva China diferentele tot mai mari intre saraci si bogati

Luni, 21 Martie 2011, ora 23:46
1693 citiri
Cum rezolva China diferentele tot mai mari intre saraci si bogati

Guvernul chinez a interzis reclamele care promoveaza un stil de viata luxos, dar si folosirea in spoturi publicitare a unor cuvinte precum "regal" sau "lux", pe fondul unor diferente tot mai mari intre oamenii saraci si cei bogati, potrivit Mediafax. 

Administratia chineza pentru industrie si comert i-a anuntat deja pe advertiseri ca, pana la 15 aprilie, trebuie sa isi modifice mesajele publicitare, astfel incat "sa nu mai promoveze hedonismul" sau "cultul produselor straine".

Potrivit responsabililor din administratia chineza, aceste mesaje publicitare au creat un climat nesanatos.

Advertiserii care nu isi vor schimba mesajele risca sa fie amendati cu circa 3.400 de euro.

Printre cuvintele care nu mai pot fi folosite in reclame se numara "suprem", "regal", "lux", "clasa", utilizate frecvent in campanii publicitare la case, masini sau vinuri.

In orasul Chongqing s-a interzis deja, de saptamana trecuta, folosirea unor cuvinte precum "mai bun", "unic" sau "de neinlocuit" in reclamele imobiliare.

Potrivit analistilor internationali, China ar putea deveni pana in 2020 cea mai mare piata de desfacere pentru produse de lux, dar guvernul local este din ce in ce mai ingrijorat cu privire la diferentele din ce in ce mai mari dintre clasa saraca si cea bogata.

#diferente intre saraci si bogati, #china, #piata de lux, #mesaje publicitare , #China