Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

CEMI a lansat in Romania un vehicul de teren produs in China

CEMI a lansat in Romania un vehicul de teren produs in China
Firma cu capital mixt romano-italian Constructii Electronice si Mecanice Internationale (CEMI) a lansat pe piata romaneasca vehiculul de teren Martin Motors CEO, produs de compania chineza Shanghuan.Un alt producator chinez, Great Wall, a lansat in luna iulie a acestui an pe piata romaneasca, prin intermediul RoChin Motors, un vehicul de teren, Hover Cuv.
Pretul modelului CEO, care va intra in competitie potrivit reprezentantilor importatorului, cu masini similare produse de Kia sau Hyundai, va fi cuprins intre 16.000 de euro si 24.000 de euro fara taxe.

CEO va fi echipat cu un motor pe benzina de 2,4 litri si 125 de cai putere, urmand ca, in prima jumatate a anului viitor modelul sa fie echipat si cu un motor diesel. Motorul pe benzina poate fi alimentat si cu gaz petrolier lichefiat.

Dotarile de siguranta includ centuri cu prindere in trei puncte, ABS, airbag-uri frontale pentru sofer si pasagerul din dreapta si senzor de parcare.

Modelul va putea fi livrat intr-o perioada cuprinsa intre 25 de zile si 45 de zile, in functie de nivelul dotarilor, atat din stocul din Romania, care cuprinde 100 de unitati, cat si din cel din Italia.

"Incercam sa intram cu acest model pe un segment de piata format din cei cu venituri medii. Exista foarte multi oameni care vor imagine dar nu au bani de imagine", a declarat agentiei MEDIAFAX directorul regional de vanzari al CEMI, Lucian Dragut.

Compania isi va completa gama de modele, la inceputul anului viitor, cu un autoturism din clasa mica, urmand ca pana la sfarsitul anului 2007 sa fie lansate si doua versiuni pick-up, cu doua si cinci locuri, un microbuz si un autobuz.

Potrivit lui Dragut, masina din clasa mica va intra in competitie cu Daewoo Matiz si va avea un pret comparabil cu al acestui model, iar variantele pick-up vor costa circa 15.000 euro fara taxe.

Reprezentantul companiei estimeaza pentru anul viitor vanzari de circa 600 de unitati pentru intreaga gama de modele.

El a aratat ca decizia de a intra pe piata cu un model de teren va influenta felul in care este perceputa marca.

"Trebuia sa incepem cu un produs emblema pentru noi. Daca am fi lansat mai intai masina din clasa mica, oamenii ar fi zis despre noi ca suntem chinezii aia care vand masini mici si ieftine", a mai spus Dragut.

Importatorul va initia o campanie pentru promovarea produsului atat prin intermediul televiziunilor cat si prin oferte promotionale si evenimente organizate la dealeri.

Compania controleaza o retea de 25 de dealeri in intreaga tara, o parte dintre acestia comercializand si marci precum Skoda sau Mercedes.

CEMI, reprezentanta pe piata romaneasca a grupului italian OMCI, produce de peste zece ani echipamente de service, statii pentru Inspectia Tehnica Periodica si echipamente GPS, circa 80% din productie fiind exportata, in special pe piata italiana.

Firma controleaza, de asemenea, la nivel national, o retea de peste 80 de unitati service, realizate in parteneriat cu firme romanesti.

CEMI comercializeaza deja in Romania scutere, motociclete si ATV-uri (All Terrain Vehicles).

Mediafax

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2010 ori