Bulgaria cheltuie 1,5 milioane de euro pentru crearea unui nou brand turistic

Luni, 20 Decembrie 2010, ora 18:07
800 citiri

Actualul logo turistic al Bulgariei, trandafirul, va fi probabil schimbat in curand, dupa ce Ministerul Turismului a lansat un program estimat la 2,9 milioane leva (1,48 milioane euro) pentru crearea unui nou brand de tara, urmand sa fie analizate atat piata locala, cat si cele rivale din regiune, informeaza Mediafax.

Programul va include o analiza pentru a determina daca actualul logo turistic al Bulgariei este usor de recunoscut si daca ar trebui schimbat, noteaza Novinite.

"Este esential pentru noi sa intelegem cum reactioneaza clientii nostri la imaginea brandului, adica la ceea ce vad - logo-ul, sloganul si viziunea de ansamblu a produsului. Cel mai probabil va exista un nou slogan.

Bulgaria trebuie sa se identifice cu ceva unic, complet diferit de celelalte destinatii", a afirmat Nikolai Iotovski, reprezentant al Ministerului Turismului, intr-o conferinta de presa.

Principalii rivali ai Bulgariei in sectorul turistic sunt Romania (prin turism cultural), Austria si Italia (statiuni pentru schi), respectiv Cipru (statiuni pe litoral), noteaza Novinite.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#bani, #bulgaria, #logo , #Bulgaria