Profitul Interbrands se bazeaza doar pe tigari

Marti, 12 Ianuarie 2010, ora 10:03
2955 citiri
Profitul Interbrands se bazeaza doar pe tigari

Interbrands, cel mai mare distribuitor de bunuri de larg, a obtinut in 2009 un profit mai mare fata de 2008 datorita majorarii accizelor, care au crescut pretul tigarilor cu aproximativ 30%.

"Vanzarile in valoare realizate de divizia noastra de tigari au fost in crestere cu 22% anul trecut fata de 2008, datorita majorarii accizelor resimtite in pret si a mixului de produse si in ciuda accentuarii pietei negre si a scaderii volumelor distribuite", a declarat Rand Sherif, CEO-ul Interbrands, pentru Ziarul Financiar.

Divizia de cosmetice a grupului Interbrands a fost afectata, pe de o parte de diminuarea consumului, si pe de alta parte de hotararea P&G de a renunta la externalizarea distributiei de produse cosmetice (beauty care) in marile retele de magazine.

In 2009 Interbrands a intermediat vanzari de 1,13 miliarde euro, cu 12% mai mult fata de 2008, iar cea mai mare divizie a grupului este distributia tigaretelor din portofoliul British American Tobacco.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Google a concediat 28 dintre angajații care au protestat împotriva contractului cu guvernul israelian
Google a concediat 28 dintre angajații care au protestat împotriva contractului cu guvernul israelian
Protestele angajaților la sediile Google din California și New York au avut consecințe grave. Demersul care avea ca scop anularea unui contract al companiei cu autoritățile din Israel a dus la...
Ministerul Energiei a amanat decizia de continuare a proiectului nuclear american NuScale de la Doicesti
Ministerul Energiei a amanat decizia de continuare a proiectului nuclear american NuScale de la Doicesti
AGA companiei de stat Nuclearelectrica (SNN) nu a luat decizia de continuare a proiectului de construire, pe amplasamentul fostei termocentrale pe cărbune de la Doicești, a unei centrale nucleare...
#profit, #interbrands, #accize, #tigari , #stiri Interbrands