Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

ING Asigurari de Viata: Planurile financiare pentru copii - 27% din portofoliu

ING Asigurari de Viata: Planurile financiare pentru copii - 27% din portofoliu


Planurile financiare pentru copii reprezinta 27% din portofoliul total de contracte in vigoare al ING Asigurari de Viata si aproape un sfert din totalul contractelor noi din 2013, potrivit unui comunicat de presa.

La sfarsitul lunii aprilie asigurarile pentru copii detineau o pondere de 27% din intreg portofoliu de produse in vigoare, in crestere cu un punct procentual fata de perioada similara a anului trecut. In ceea ce priveste 'portretul robot' al clientilor care au incheiat planuri financiare pentru copii la ING in 2013, circa 60% sunt femei, aproape 80% au varste cuprinse intre 25 si 39 de ani si aproape toti (80%) sunt casatoriti.

Pana pe 12 iulie 2013, ING desfasoara campania de marketing 'Un sac fara fund cu jucarii de la ING', in cadrul careia participantii pot castiga vouchere in valoare totala de 10.000 de lei la diferite magazine pentru copii.

'Doar in primele patru luni din 2013 sumele platite de ING beneficiarilor contractelor ajunse la maturitate sunt de circa 4,5 milioane de lei, iar pentru alte 20 de contracte - pentru cazurile de deces sau invaliditate a parintelui contractant - am preluat plata primelor, continuand sa economisim in beneficiul copiilor', a declarat Carmen Soare, director Marketing ING Asigurari de Viata.

Planurile financiare pentru copii (GenT pentru Copil si Academica) sunt cele mai solicitate produse din portofoliul ING, reprezentand circa un sfert din totalul contractelor noi incheiate in ianuarie-aprilie 2013.

'Dorinta parintilor de a asigura din timp o sursa de venituri pentru copii la varsta majoratului este reflectata de ponderea mare a celor care incheie un plan financiar de la varste foarte mici ale copiilor lor. Astfel, la ING, aproximativ 70% din politele noi din aceasta categorie incheiate in primele patru luni ale anului 2013 sunt contractele pentru copiii mai mici de 6 ani. Totodata, doar in primele patru luni din 2013, sumele platite de ING copiilor care au implinit 18 ani au fost de 4,49 milioane de lei, in crestere cu peste 42% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Faptul ca peste jumatate (52%) dintre clientii ale caror contracte s-au maturizat in primele patru luni din 2013 au ales sa incaseze sumele acumulate sub forma de rente anuale arata ca acestia isi doresc, in principal, sa le asigure copiilor sustinere financiara constanta in primii ani din viata de adult. Banii acumulati printr-o asigurare pentru copii pot fi platiti esalonat, sub forma de rente anuale pe o perioada de cinci ani, sau intr-o singura transa', se arata in document.

Campania 'Un sac fara fund cu jucarii de la ING' are ca premiu vouchere la diferite magazine pentru copii in valoare totala de 10.000 de lei pentru achizitia de jucarii. La promotie participa clientii care incheie o asigurare pentru copii la ING in perioada 15 aprilie-12 iulie 2013.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Agerpres
Articol citit de 1862 ori