Email-ul, un instrument de comunicare online nevalorizat de IMM-uri

Joi, 27 Mai 2010, ora 14:46
4233 citiri
Email-ul, un instrument de comunicare online nevalorizat de IMM-uri

De ce email-ul ar trebui sa se regaseasca in strategia de comunicare a IMM-urilor sau companiilor in curs de dezvoltare?

Atat companiile mici, cat si cele in curs de dezvoltare pot demara campanii de comunicare prin email avand la indemana un mare avantaj competitional. Posibilitatea de a construi si trimite mesaje care sa angreneze clientii si potentialii clienti intr-o relatie de unu la unu.

Daca reprezinti o firma mica sau in curs de dezvoltare si citesti acum aceste articol iti oferim 6 motive pentru care email-ul este eficient in strategiile de comunicare pe care le initiezi:

1. Email-ul are o acoperire larga

In zilele noastre, este greu sa gasesti pe cineva care nu are macar o adresa de email, ceea ce inseamna ca poti comunica prin email cu fiecare dintre actualii sau potentialii tai clienti.

2. Email marketing-ul

Email marketing-ul este de folos pentru ca stii incotro se indreapta toate eforturile tale: in inbox-ul abonatilor. Spre deosebire de reclame sau activitatile de mailing, email-ul va oferi posibilitatea unui feedback rapid si simplu.

E de ajuns un simplu click pentru ca abonatii sa te contacteze, sa obtina o cotatie sau sa ceara mai multe informatii.

3. Email-ul ofera posibilitatea comunicarii diferentiate

Email marketing are la baza principiul conform caruia poti trimite mesaje diferentiate in functie de optiunile alese la abonare, in functie de factori demografici precum: varsta, sex, oras s.a.

4. Email marketing iti pune la dispozitie rezultate masurabile si comparabile

Datorita sistemelor de raportare vei putea vedea rezultatele inregistrate de fiecare campanie.

Vei putea astfel compara impactul campaniilor de email marketing trimise pentru a vedea: ce tip de mesaje au functionat mai bine (newsletter-ul general, ofertele promotionale, alertele informative despre noile produse), care interval orar este mai potrivit pentru trimitere, care subiecte au declansat mai multe actiuni (de tip’beneficii’, ‘cum sa’, ‘cuvinte cheie’, ‘stire’ s.a.).

5. Email-ul iti permite sa relationezi cu persoanele din baza de date

Desi la prima vedere poate parea ca email-ul ca este un canal de comunicare de tipul unu la multi, atunci cand este folosit pentru comunicarea cu potentiali si actualii clienti, posibilitatile sunt multiple.

Considerat a fi prima forma de media sociala, email-ul isi pastreaza caracteristicile unui instrument social si permite la fel de bine comunicarea unu la unu, stabilirea unui dialog nonintruziv, in care beneficiile sunt de partea abonatului (informatii personalizate, de folos, primite in timp util, care pot fi transmise mai departe catre persoanele pe care abonatul le considera interesate de acelasi subiect).

6. Emailul ca instrument de marketing are un cost scazut de implementare

Majoritatea formelor de advertising sau marketing necesita o investitie initiala considerabila pentru bugetul unei firme mici sau in curs de dezvoltare.

Email marketing-ul iti permite un control optim al costurilor, cu preturi incepand de la 10 Euro pe luna (www.mailagent.ro), astfel incat stii la ce cheltuieli sa te astepti in fiecare luna.

Data viitoare cand te vei simti coplesit de ideea de email marketing gandeste-te ca succesul campaniilor de email depinde de cateva elemente cheie pe care trebuie sa le iei in calcul: mizeaza pe calitate nu pe cantitate, nu promite mai mult decat poti oferi, foloseste toate cunostintele tale pentru a pune la dispozitie informatii relevante, monitorizeaza rezultatele si nu uita sa respecti identitatea si optiunile abonatilor tai.

Poti sa faci o prima incercare pe baza unui cont demo, pe care il poti utiliza gratuit pe parcursul a 30 de zile. Mail Agent pune la dispozitie o varianta demo a platformei de comunicare prin email la aceasta adresa: http://www.mailagent.ro/signup.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Alertă de securitate: vulnerabilități critice descoperite în televizoarele LG
Alertă de securitate: vulnerabilități critice descoperite în televizoarele LG
Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au identificat patru vulnerabilități majore în sistemele de operare LG WebOS, versiunile 4 până la 7, care echipează televizoarele...
Google a lansat o versiune premium pentru browser-ul Chrome. Cu ce funcții extra vine
Google a lansat o versiune premium pentru browser-ul Chrome. Cu ce funcții extra vine
Google a lansat o nouă versiune premium a browserului său, Chrome Enterprise Premium, destinată clienților business care doresc o securitate îmbunătățită și funcții avansate de navigare....
#comunicare, #email, #imm, #marketing, #online , #stiri Impact