Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Peste 10.000 de apartamente au fost scoase la vanzare la targul imobiliar "Timon"

Peste 10.000 de apartamente au fost scoase la vanzare la targul imobiliar "Timon"

Aproximativ 40 de societati imobiliare au scos la vanzare 10.000 de apartamente in centrele rezidentiale si vile din Bucuresti, Constanta, Timisoara si Brasov in cadrul Targului Imobiliar National "Timon".

La deschiderea evenimentului, care se va derula in perioada 14-18 martie, au fost prezente zece noi ansambluri rezidentiale, iar majoritatea expozantilor au anuntat oferte speciale pentru contractarile pentru perioada targului.

"Targul se adreseaza unui public interesat de investitiile imobiliare, iar proiectele prezentate vizeaza cinci categorii de potentiali cumparatori. Mai exact, exista oferte pentru cei interesati de cumpararea unui locuinte accesibile conform bugetului propriu, pentru cei care doresc sa achizitioneze apartamente in centrul orasului si zonele semicentrale, pentru cei care doresc vile si nu in ultimul rand, pentru investitorii imobiliari si consumatorilor de lux", a declarat, miercuri, la deschiderea targului, directorul general al firmei Ad Media Consulta, firma organizatoare, Vlad Vlasceanu.

Potrivit acestuia, in cadrul targului vor fi scoase la vanzare peste 10.000 de apartamente, vile, penthouse-uri si locuinte de lux. Astfel, oferta pentru garsonierele in complexele rezidentiale de pe malul marii in Costinesti, Neptun sau Constanta pornesc de la 39.000 euro, iar locuintele cu doua sau trei camere 63.000 euro. Apartamentele in vilele sau centrele rezidentiale pornesc de la 100.000 euro, in timp ce locuintele de lux din centrele rezidentiale ajung pana la 600.000 de euro. O vila in zona montana costa pana aproximativ 110.000 euro in cadrul unui ansamblu rezidential care dispune de terenuri de agrement, sala de fitness, club cu circuit inchis, terasa, bar si spatii comerciale.

"Ne propunem ca la fiecare editie Timon sa venim cu noutati relevante pentru piata imobiliara romaneasca. Anul acesta pe langa conceptul "o casa pentru oricine si un pret pentru fiecare", expozitia noastra aduce publicului zece proiecte in premiera, precum si proiecte care nu au fost prezentate in cadrul altor targuri imobiliare. Ne dorim sa diversificam oferta si sa gazduim in acest targ expozitii de produse complementare unei locuinte, cum sunt cele pentru gradini si amenajari interioare sau pentru automobile de lux si yahturi", a mai spus Vlasceanu.

Bloombiz
(Sursa: NewsIn)

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 902 ori