Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Noi metode de "agatat" clientii pe piata imobiliara

Noi metode de "agatat" clientii pe piata imobiliara
Confruntati cu o reticienta mare din partea romanilor, dezvoltatorii imobiliari au inceput sa acorde tot felul de bonusuri, iar mai nou promit returnarea diferentei de bani daca preturile vor scadea. Astfel, cumparatorii indecisi sunt asigurati ca, daca vor cumpara acumo locuinta , isi vor primi diferenta de bani in cazul in care locuintele
vor fi mai ieftine cand locuinta va fi finalizata.



"Tendinta ultimelor saptamani este o dovada clara de incredere in piata
romaneasca din partea dezvoltatorilor. Unii dintre ei au hotarat nu
numai sa investeasca in continuare, dar si sa puna un pariu cu piata romaneasca: daca preturile scad, cumparatorii vor primi inapoi diferenta", se arata intr-un comunicat de la Esop Consulting.



Dupa ce mai multe proiecte s-au dovedit nedemne de increderea
clientilor lor, urmatorii cumparatori au devenit, in mod logic,
sceptici, refuzand sa mai cumpere "case pe hartie" si promisiuni frumos
machetate.



"Drept urmare, clientii au mai multe intrebari ca oricand, iar
neincrederea lor se manifesta pe mai multe planuri, fiind din ce in ce
mai greu de inlaturat in aceasta perioada", a declarat Irina Petrescu,
partener in cadrul companiei Esop Consulting.



De asemenea, Esop a identificat o serie de motive de neincredere intalnite la clientii de rezidentiale in ultima perioada.



"Se mai face proiectul, daca da, cand? Va fi gata la timp? Ceea ce e pe
plan, in lista de finisaje in intreaga documentatie, se va respecta,
daca nu, ce se intampla? Ce se intampla daca la contractul final de
vanzare-cumparare nu ne vom mai califica la banca, pierdem avansul si
mai platim si penalitati, asa cum s-a auzit prin presa?", sunt doar
cateva dintre intrebarile puse tot mai des de cei interesati in
cumpararea unei locuinte noi.



Dupa o analiza atenta a pietei si a feed-backului din partea
clientilor, Esop a ajuns la concluzia ca dezvoltatorul trebuie sa faca
tot ce-i sta in putinta pentru a minimiza riscul clientilor si a-i
asigura acestuia intreg confortul psihic.



"Confortul mental al clientului e mai important decat confortul si linistea pe care le transmit reclamele imbatranite de vreme.
Minimizarea riscurilor clientilor privind siguranta proiectului, a
celor legate de incheierea tranzactiei devin elemente cheie in locul
vechilor carlige de agatat clientii cu pretul cel mai mic, dar despre
care nu se spunea ca e pentru avans de 90%", explica consultantii Esop.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 955 ori