Batranul Cocor isi ia haine de firma: Cocor Chanel

Miercuri, 19 Noiembrie 2008, ora 10:56
3226 citiri
Batranul Cocor isi ia haine de firma: Cocor Chanel

Inchirierea spatiilor comerciale din Cocor Luxury Store va genera venituri anuale de noua milioane de euro. Clientii vizati sunt cei cu venituri lunare de peste 4.500 de euro

Cea mai mare

fatada media din Europa, instalata pe o singura cladire, Cocor Chanel ,

va fi inaugurata in mai putin de doua saptamani, pe 1 decembrie. Fatada

de pe magazinul Cocor Luxury Store va avea 13 ecrane LED HD, cu o

suprafata de difuzare de 565 de metri patrati.

Ecranul gigant a costat

circa patru milioane de euro.

Jumatate din timpul de emisie va contine spoturi publicitare, iar

restul va fi ocupat de informatii financiare, din trafic, din mediul

cultural, dar si transmisiuni in direct.

Un client

sigur al noului magazin este chiar Dan Barbulescu, presedintele

consiliului de administratie a companiei Cocor Bucuresti. Cel care va

plati si facturile. "Factura totala la electricitate va fi de 3.000 de

euro pe luna", ne-a spus el. In comparatie cu veniturile din

inchirierea celor 10.000 de metri patrati, aceasta factura va fi

nesemnificativa.