Inchirierea spatiilor comerciale din Cocor Luxury Store va genera venituri anuale de noua milioane de euro. Clientii vizati sunt cei cu venituri lunare de peste 4.500 de euro
Cea mai mare
fatada media din Europa, instalata pe o singura cladire, Cocor Chanel ,
va fi inaugurata in mai putin de doua saptamani, pe 1 decembrie. Fatada
de pe magazinul Cocor Luxury Store va avea 13 ecrane LED HD, cu o
suprafata de difuzare de 565 de metri patrati.
Ecranul gigant a costat
circa patru milioane de euro.
Jumatate din timpul de emisie va contine spoturi publicitare, iar
restul va fi ocupat de informatii financiare, din trafic, din mediul
cultural, dar si transmisiuni in direct.
Un client
sigur al noului magazin este chiar Dan Barbulescu, presedintele
consiliului de administratie a companiei Cocor Bucuresti. Cel care va
plati si facturile. "Factura totala la electricitate va fi de 3.000 de
euro pe luna", ne-a spus el. In comparatie cu veniturile din
inchirierea celor 10.000 de metri patrati, aceasta factura va fi
nesemnificativa.